Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА

ПОНЕДІЛОК, 10 ГРУДНЯ 2018 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
23.11.2018

ВСТИГЛИ ДО СНІГУ

Тільки відсутність заборонних знаків і повідомлення в соцмережах сповістили про відкриття для проїзду вулиці Північної.

ВСТИГЛИ ДО СНІГУВідкрили її так тихо, що фури ще майже тиждень намагалися рухатися проспектом. Відкрили тихо, без помпезності, але з представництвом.

Перш ніж на новеньке покриття заїхали колеса пересічних автомобілів і випав перший сніг, 16 листопада проїжджу частину огляну­ли заступник мiнicтра інф­раструктури України Юрій ЛАВРЕНЮК, нардеп Володимир МЕЛЬНИЧЕНКО, голова Хмельницької облдержад­міністрації Вадим ЛОЗОВИЙ і міський голова Михайло СІМАШКЕВИЧ.

Нагадаємо, що на ділян­ці Північної від пр.Грушевського до вул.Привокзаль­на від липня тривав капітальний ремонт, що здійснювало ПП ВКФ «Будмонтажсервіс». Дорога - державна, ось держава на цей ремонт гроші й дала, всього - 12 мільйонів 474 тисячі гривень.

Проте і нова, добротно зроб­лена дорога викликала чи­мало запитань у кам’янчан. Зокрема, люди здивовані великою фракцією асфальту, яка не притаманна нашим дорогам. На це директор «Будмонтажсервісу» Олександр ЗАЄЦЬ пояснив, що вул.Північна - це дорога національного значення, розрахована на більші навантаження, тому асфальтобетон для неї робився по-іншому, але відповідно до державних будівельних норм.

- Асфальтобетон там типу «А», дрібнозернистий. На одну тонну такого асфальтобетону передбачено щебеню фракції 5х10 - 255 кг, а щебеню фракції 10х20 - 226 кг. Тому фракції десь і вид­но. Але це показник того, що асфальтобетон якісний і такий, який повинен бути, - каже Олександр Степанович.

Ще одне запитання, яке турбує мешканців міста, - це облаштування з’їздів, адже нова дорога знаходиться на значно вищому рівні. Як виявилося, за це відповідає місто.

- Є дві черги будівництва. Перша, яку фінансує держава через Службу автомобільних доріг області, - це проїжджа частина з бордюрами, відповідними автобусними зупинками і з’їздами (наприклад, на вулицях Індустріальній, Привокзальній тощо). А ось тротуари - другий етап будівництва, який фінансуватиме міський бюджет.

Щодо термінів виконання робіт, то Олександр Степанович повідомив таке:

- Договір на будівництво Північної в нас був на два роки, тобто на 2018-19-й. Враховуючи побажання мешканців міста, та я й сам кам’янчанин, розумів, що будувати треба якомога швидше. Наприкінці липня ми перекрили дорогу, аби розпочати заплановане. Але три тижні йшли зливи, тому неможливо було приступити до роботи, адже необхідно дотримуватися всіх технологій. Реальне будівництво розпочалося в другій половині серпня. І те, що нам вдалося провести такі капітальні роботи всього за три місяці, - результат наполегливості наших праців­ників.


Автор:  Вікторія КОЖЕВНІКОВА

Повернення до списку