Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

СУБОТА, 21 ЖОВТНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
13.01.2012

ПОДІЛЬСЬКО-БУКОВИНСЬКІ ТУРИСТИЧНІ ОБРІЇ

Наприкінці року в Чернівцях відбулося четверте за­сідання оргкомітету з підготовки Подільсько-Буковинського туристичного кластера для участі у Міжнародній туристичній виставці «ІТВ-2012» у Берліні.
У засіданні взяли участь очільники трьох партнерських міст: міський голова Кам’янця-Подільського Михайло СІМАШКЕВИЧ, секретар міської ради Чернівців Віталій МИХАЙЛІШИН, міський голова Хотина Геннадій ВАРГУЛЯК.
Ідея створення Подільсько-Буковинського туристичного кластера виникла декілька років тому, оскільки сьогодні окремим містам досить складно втримати свій статус при тих потужних фінансових потоках, що залучаються в туристичну індустрію у світовому та регіональному масштабах. Наприклад, якщо порівняти Кам’янець та Львів, то розрив між бюджетами на туристичну промоцію дуже відчутний. Різні вагові категорії унеможливлюють гру на рівних, тож своєчасним було створення комплексної стратегії просування цілого регіону.
Виведена нова туристична формула виглядає так: Ка­м’янець-Подільський + Чернівці + Хотин = Буковинсько-Подільський туристичний регіон. Знадобилося майже
3 роки, щоб сформувати спільне бачення трьох сторін і узгодити позиції.
На розширеному тристоронньому засіданні наприкінці грудня за участю представників влади і турбізнесу виконавчий секретар оргкомітету Олег ДЕМЧУК презентував концепцію представлення Подільсько-Буковинського туристичного регіону на виставці «ІТВ-2012». За Україною зарезервовано 416 кв.м, де буде представлено і наш регіон.
Частина необхідних коштів уже закладена у міських бю­джетах: по 20 тис.грн. - Кам’янця і Чернівців і 10 тис.грн. - Хотина. Залишається відкритою фінансова частка від турбізнесу. Якщо вдасться раціонально використати кошти, то є можливість також показати наш потенціал під час міжнародних виставок у Москві та Києві.
Учасники засідання коротко ознайомилися з тематикою експозицій міст, що прийматимуть «Євро-2012», а також Одеси та Криму. Робочою назвою продукту туристичного кластера для виставки визначено «Подільсько-Буковинське намисто».
Проведення в Україні «Євро-2012», за прогнозами UEFA, збільшить потік туристів ще на мільйон осіб. За прогнозами британського туроператора «Lonely Planet», Україна на час чемпіонату стане одним із трьох ключових туристичних напрямків. Подільсько-Буковинський кластер за правильної стратегії має всі шанси заявити про себе, залучивши нових туристів.

Автор:  Наталія ЯРОВА

Повернення до списку