Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА
СЕРЕДА, 13 ГРУДНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
29.03.2013

СВІТЛОПРОЗОРІ ПЕРЕМОГИ «ВІКНО ПЛЮС» «Вікно Плюс»

Сергій ВЕДЕРНІКОВДнями кам’янець-подільська ТМ «Вікно Плюс» ще раз підтвердила свій статус одного з найкращих виробників світлопрозорих конструкцій на теренах України - виграла тендер на облаштування лікувально-реабілітаційного курортного комплексу «Джерела Поділля» (на фото) площею понад 10 тис.кв.м.
У наполегливих конкурсних торгах ТМ «Вікно Плюс» перемогла опонентів у тендері із засклення та зведення фасадних конструкцій курортного комплексу.
З кожним новим об’єктом ТМ «Вікно Плюс» набуває ще більшого досвіду та кваліфікації, що дає можливість розширювати спектр послуг, брати в роботу об’єкти зі складними інженерними рішеннями, йти в ногу з інноваційними розробками в будівництві.
Як уже повідомлялося раніше в «Подолянині», у вересні минулого року московський інвестор «ЛДМ» приступив до будівництва курортного комплексу, що розміщений у межах державного курорту «Сатанів» Городоцького району.
Лише за декілька місяців компанія-забудовник потужними темпами звела житлові й адміністративні приміщення комплексу. Всього було задіяно понад 200 робітників, які працювали в дві зміни. 
Вартість інвестицій у Сатанівську зону становить 150 млн. доларів. Інвестор об’єкта висунув суворі вимоги щодо енергозбереження та функціональності вікон, і ТМ «Вікно Плюс» запропонувала йому найкраще спів¬відношення якості та ціни від ви¬робника. Вже з наступного тижня «Вікно Плюс» планує розпочати монтажні роботи зі встановлення нових альтернативних ві¬конних конструкцій.
В чому полягає секрет успіху компанії, ми запитали у власника торговельної марки «Вікно Плюс» Сергія Ведернікова:
- Запорука успіху компанії - правильно обрана стратегія, - зазначив Сергій Леонідович. - Справді, ми доклали чимало зусиль, аби довести замовнику, що наші віконні вироби є найкращими за ціною та якістю, зокрема завдяки використанню 
виготовлених за європейськими стандартами матеріалів і найкращому обладнанню від передових виробників.
- Сергію Леонідовичу, які саме якості та переваги продукції ТМ «Вікно Плюс» допомогли Вам у здобутті тендера?
- На сьогодні ТМ «Вікно Плюс» пропонує широкий вибір з виготовлення та комплектації світлопрозорих конструкцій. Зокрема компанії-забудовнику ми запропонували якісний п’ятикамерний профіль європейського виробника «VEKA», найсучаснішу протизламну фурнітуру німецької компанії «Winkhaus», яка, крім того, має ще низку переваг та енергозберігаючі склопакети. Загалом усі наші вікна відповідають європейським вимогам і стандартам щодо експлуатації та енергозбереження, і дуже приємно, що компанія-забудовник гідно оцінила нашу продукцію, адже, незважаючи на жорстку конкуренцію, ми отримали тендер.
«Джерела Поділля»На сьогодні, щоб задовольнити потреби партнерів і споживачів, ТМ «Вікно Плюс» нарощує виробничі потужності. На початку 2013 року компанія успішно завершила будівництво нового цеху з виготовлення склопакетів. Виробниче приміщення площею 3500 кв.м є одним з найбільших у Західній Україні.
Задля підвищення стандартів якості та покращення умов праці, ТМ «Вікно Плюс» придбала нову лінію компанії «LISEC» (Австрія) для виробництва склопакетів. А оскільки компанія вже має італійську лінію з виготовлення склопакетів, то разом ці дві лінії дадуть можливість виготовляти близько 2000 склопакетів на добу, 70% з яких будуть наповнені інертним газом.
Крім того, за якістю процесу наповнення газом компанія планує ввести жорсткий контроль приладом фінської компанії «Sparklike Gasglass Handheld V2». Придбане обладнання та контрольно-вимірювальна техніка забезпечать заповнення склопакетів газом на рівні 95%.
Потужності цієї лінії дозволяють задовольняти власне виробництво та ще й реалізовувати частину продукції іншим виробникам.
До речі, за інформацією компанії «LISEC», за час її існування на українському ринку це перша лінія з газпресом, придбана в Україні.
ТМ «Вікно Плюс» з упевненістю дивиться у майбутнє та не боїться приймати сміливих рішень. Ми продовжуємо вкладати кошти в свій розвиток, завдяки чому маємо стабільний щорічний приріст виробництва, що дає можливість подальшої модернізації, збільшення обсягів, зменшення термінів виготовлення та гарантує якість.
- Розкажіть, будь ласка, які новинки цього року пропонуєте споживачам?
- Сьогодні все більшого значення набувають енергозберігаючі властивості вікон, тому 
ТМ «Вік¬но Плюс» звертає на це питання особливу увагу. Крокуючи в ногу з найновішими європейськими технологіями, ми про¬понуємо нашим клієнтам новий продукт - «Revolution». Це інноваційна розробка, яка дозволяє вже сьогодні проектувати та виробляти вікна, що відповідають високим вимогам завтрашнього дня. 
Оптимальна монтажна ширина рами та стулки цієї системи - 82 мм - робить її універсальною як для використання в новобудовах, так і для реконструкції діючих житлових будинків. Інноваційна багатокамерна геометрія профілю в сукупності зі склопакетом шириною 44 мм, заповненим аргоном, що має два енергозберігаючі скла та «теплу» дистанційну рамку, забезпечує рекордний коефіцієнт опору теплопередачі вікна. Він більш ніж у чотири рази перевищує аналогічний показник для вікон зі звичайними склопакетами та наближається до опору теплопередачі стін будинку. Така конструкція забезпечує оптимальний температурний режим у приміщенні та при належній системі провітрювання виключає утворення конденсату на вікнах.
Крім того, три контури ущільнення системи надійно захищають від холоду, шуму, вологи і протягів. Отже, новий продукт ТМ «Вікно Плюс» - «Revolution» - відповідає всім європейським вимогам з теплового захисту споруд.
Також з 1 квітня ТМ «Вікно Плюс» пропонуватиме встановлення в стандартній комплектації у п’яти-, шести- та семикамерних профільних системах найсучаснішої фурнітури компанії «Winkhaus» - «ActivPilot» і ручки підвищеного комфорту, а в травні, після запуску в експлуатацію ногово цеху з виготовлення склопакетів, усі склопакети, які виготовлятиме ТМ «Вікно Плюс», будуть заповнюватися аргоном.
- А які загалом Ваші успіхи на теренах області та України?
- Цього року ТМ «Вікно Плюс» вже вчетверте є переможцем регіонального рівня у Всеукраїнському конкурсі «100 кращих товарів України». Високий престиж конкурсу визначається тим, що офіційним організатором цього заходу є Держспоживстандарт України. Конкурс проводиться з метою об’єднання зусиль, спрямованих на поліп¬шення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції, сприяння впровадженню на підприємствах України сучасних методів управління якістю та задоволенню потреб і очікувань споживачів.
Крім того, з 22 до 25 січня
ТМ «Вікно Плюс» брала участь у Міжнародній виставці «Вікна. Двері. Профілі. Фасади - 2013», яка проходила в Міжнародному виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза». За чотири дні роботи виставки біля стенда ТМ «Вікно Плюс» побували сотні відвідувачів.
ТМ «Вікно Плюс» не лише представляла свої світлопрозорі конструкції, але й презентувала нову лінійку виробництва - мос¬кітні сітки європейського класу серій «Стандарт» і «Еліт», елементи фурнітури до вікон з первинної бельгійської сировини, власного виробництва та ламінований шпрос від одного з найбільших європейських виробників «Lingemann-Gruppe HELIMA».
Інтерес з боку публіки був величезним. До стенда ТМ «Вікно Плюс» усі чотири дні підходили як представники компаній-виробників профілів і комплектуючих, виробники скла і алюмінію, реалізатори світлопрозорих конструкцій, так і звичайні відвідувачі виставки. Всі вони одразу ж на стенді могли не просто взяти рекламні буклети або подивитися зразки виробів, але й отримати консультації фахівців компанії та зразки продукції в подарунок.
Представників компаній-виробників і продавців вікон найбільше зацікавила москітна сітка нового класу серії «Еліт». Надзвичайно легка та зручна в користуванні, в кольорі «під дерево», який підходить до ламінованого профілю, з прихованим естетичним кутовим з’єднанням, з алюмінію, комплектуючих і фібергласової сітки від найкращих європейських виробників - така москітна сітка стане окрасою будь-якого вікна.
Відвідувачі виставки цікавились, як правильно обрати пластикове вікно, який склопакет вибрати для встановлення в міській квартирі, а який - на дачі. Хвилювали їх також питання безпеки, захисту від зламу та екологічності. І кожен отримав максимально повні та вичерпні відповіді. 
І хоча цього року виставка «Вікна. Двері. Профілі. Фасади - 2013» не була такою ж масштабною, як у минулі роки, проте для ТМ «Вікно Плюс» стала досить плідною та успішною.
- Сергію Леонідовичу, порівняно з іншими роками, чи змінилися сьогодні споживацькі настрої на ринку світло¬прозорих конструкцій?
- Безумовно. Раніше споживач, купуючи металопластикові конструкції, поводився досить неусвідомлено, його цікавила лише ціна виробу, а не якість. Проте сьогодні при виборі вікон клієнт у першу чергу цікавиться, які якості та переваги має виріб, що він купує.
Досить багато представників ринку світлопрозорих конструкцій України вважають, що в нашій галузі настала криза. Адже є заводи-виробники, які припинили діяльність або стали дилерами інших виробництв, тому досить часто вони припиняють вкладати кошти в свій розвиток і пропонують лише дешевий продукт низької якості. На відміну від них, ТМ «Вікно Плюс» продовжує активно й успішно розвиватись, що дає змогу пропонувати клієнтам і партнерам якісний та гідний продукт за прийнятною ціною. Наразі нашу продукцію оцінили безліч споживачів з багатьох міст і населених пунктів України, зокрема Львова, Мукачевого, Тернополя, Рівного, Чернівців, Києва, Конча-Заспи та багатьох інших. 
Ми цінуємо довіру клієнта, тому й надалі будемо впроваджувати лише найсучасніші європейські технології та стандарти, завдяки яким кожен споживач отримає якісні вироби преміум-класу.
Ігор ШЕВЧУК,
спец. для «ПОДОЛЯНИНА».

Повернення до списку