Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА
П'ЯТНИЦЯ, 15 ГРУДНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
07.06.2013

ПОТРАПИМО НА ХВИЛЮ РЕВОЛЮЦІЇ СТИЛЮ

Message of BeautyСьогодні в Кам’янці-Подільському, на вулиці Соборній,12, відкривається бутік, який представляє абсолютне ноу-хау. «AGENT-BLOND BUTIK» започатковує революційну концепцію, що передбачає не лише продаж одягу, але й безкоштовні рекомендації від професійних стилістів зі столичної студії стилю «Message of Beauty». Головне їхнє завдання - показати людині не імідж, а її реальний стиль, дати корисні поради і навчити правильно підбирати одяг, враховуючи тип фігури і професійну діяльність, колір та фасон.
­ Ми не йдемо всупереч моді, але ми й не робимо її головною, ­ зауважує власниця студії стилю «Message of Beauty», генеральний директор бутіка «Agent­Blond», професійний стиліст Наталія ЛУЦЕНКО. ­ У магазині працюватимуть не просто продавці, а стилісти­консультанти, які пройшли обо­в’язкове професійне навчання за спеціальною методикою від студії стилю. Така концепція дозволить людині не «промахнутися» з покупкою і не придбати зайвої речі, яка їй не личить. Адже часто буває, що Ви приходите додому, бачите куплене і розумієте, що марно витратили гроші, повіривши сумнівній пораді продавця. В результаті у шафі маєте багато речей, які важко скомпонувати чи немає куди одягнути. Ми гарантуємо, що в нас такого не буде!
Новий бутік матиме ще одну авторську розробку, що стосується саме стилів одягу. Кам’янчанам буде представлено три їхні напрями ­ діловий, романтичний і домашній.
Перший ­ для ділових жінок, котрі працюють чи навчаються. Сюди входить і коктейльний вихід, і офісний дрес­код.
­ Ми як стилісти знаємо, як правильно одягнути жінку, щоб вона, перш за все, виглядала по­діловому, відчувала себе справжньою леді. Робимо акцент на тому, щоб одягнений комплект підкреслював її справу. В колекції ділового стилю будуть представлені українські виробники. Робитимемо одяг доступним за ціною, а головне ­ якісним.
Для одягу романтичного стилю ми не використовуємо таких приваблювальних маневрів, як супер­міні чи супер­відкритість, не робимо акценту на вульгарності. Ми орієнтуємося на жіночність. Адже цей стиль призначений для жінок­дружин, які повинні завжди бути красивими для своїх чоловіків. Не залишаємо без уваги й неодружених дівчат. Одяг повинен підкреслювати їхню привабливість, але водночас не робити легкою здобиччю для сторонніх поглядів. У цій лінії стилю представлена красива колекція іспанської марки.
Третій же стиль, домашній, ­ це зовсім не піжами чи халати, як ви, напевно, подумали.
Такі «атрибути» затишку відміняються! Жінка в цьому стилі ­ це мама, яка гуляє з дітьми чи вирушає на відпочинок із сім’єю. В будь­якому разі вона повинна залишатися красивою.
­ Цей напрям передбачає максимально натуральні тканини, ­ зауважує стиліст. ­ Буде представлена французька марка, яка відповідатиме всім параметрам такого стилю, зокрема й стосовно якості та зручності.
Кожна покупка включає не тільки професійні рекомендації, але й корисні поради, як правильно формувати свій гардероб. Власниця зізналася, що в магазині використовуватимуть спеціальну технологію підбирання одягу, тому запрошує прийти і побачити все на власні очі. Наталя Валеріївна зізналася, що в магазині буде спеціальна примірочна без дзеркала, а відвідувачам робитимуть фото, аби вони побачили себе збоку. В невеликій кількості буде представлена й колекція аксесуарів ­ сумки та взуття ­ щоб завершити образ у тому чи іншому стилі.

Автор:  Тетяна ДИКА

Повернення до списку