Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

СУБОТА, 21 ЖОВТНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
14.02.2014

НОВІ РЕФОРМИ: ЖЕКам - ІНТЕРАКТИВ, ДВІРНИКАМ - КООПЕРАТИВ

НОВІ РЕФОРМИ:  ЖЕКам - ІНТЕРАКТИВ, ДВІРНИКАМ - КООПЕРАТИВ  Таблички патріотичних блакитно-жовтих кольорів, які з наступного тижня замайоріють на багатьох під’їздах, хоч і нагадають про революцію політичну, втім означатимуть комунальну. Принаймні так називають своє нововведення головні комунальники міста, запровадивши народний СМС-контроль за роботою ЖЕКів.
- Відтепер кожен мешканець будинку матиме змогу зі свого мобільного відправити СМС на короткий постійно діючий номер 7660 з відповідним кодом, котрий вказуватиме, виконана чи ні певна житлово-комунальна послуга, - пояснив 11 лютого під час брифінгу для ЗМІ заступник міського голови з комунальних питань Сергій БАБІЙ.
Пілотний проект передбачає відгуки мешканців з приводу поки що трьох пунктів: прибирання прибудинкової території, вивезення побутових відходів і справність ліфта. Висловлюватися кам’янчани будуть не словами, а цифрами (мабуть, на щастя комунальників). Для прикладу, якщо сміття вивезено, варто відправити повідомлення на номер 7660 із цифрою 1004, якщо ні - з цифрою 1003 (вартість повідомлення - згідно з тарифним планом). Щоправда, коди для кожного будинку будуть різні, аби можна було ідентифікувати, звідки надійшла скарга.
Отримувати ж СМС-інформацію від мешканців будуть не тільки працівники ЖЕКів. Як кажуть у міськраді, перші два повідомлення про невиконану послугу надходитимуть у ЖЕК, третє - до департаменту ЖПДІ, а адресатом четвертого стане заступник міського голови з комунальних питань, який, до речі, дав слово не проігнорувати жодного послання.
Як відреагують мешканці на таке нововведення, а головне, чи справлятимуться працівники ЖЕКів із СМСками, комунальники ще не знають, проте планують згодом додати нові пункти для відгуків на номер 7660.

 ДОКУПИ ЛЮДЕЙ, ГРОШІ Й ТЕХНІКУ 

Визріла в посадовців і ще одна комунальна реформа, яка, на їхню думку, зробить систему прибирання міста значно ефективнішою. А передбачає вона об’єднання «в одну армію» двірників КП «Комбінат благоустрою», котрі обслуговують тротуари і дороги, та двірників ЖЕКів, які працюють на території між житловими будинками. Втілити в життя нововведення планують уже до 1 березня.
- Місто має тільки 35 двірників
(КП «Комбінат благоустрою»), які прибирають вулиці, а, згідно з нормами, треба 50. Тому вони перейдуть до ЖЕКів і будуть спільно виконувати цю роботу, - каже Сергій Віталійович. - У рамках реформи ми об’єднаємо не лише людей, але й фінанси, техніку та утворимо чотири комунальні центри (це і будуть території ЖЕКів). «Комбінат благоустрою» в цьому процесі нічого не втрачає, це механізована колона, що покликана, головним чином, займатися ремонтами доріг і їх чищенням взимку, крім того, має асфальтний завод.

Є ТЕХНІКА - НЕМА СНІГУ

Зі слів Сергія Бабія, місту не вистачало ще однієї потужної машини, яка б і сніг прибирала, і дороги посипала. Втім, кажуть, цю технічну прогалину вдалося залатати.
- Цього року ми зробили таку технічну лінійку, що навіть захотіли більше снігу, аби це продемонструвати, - погарячкував головний комунальник міста. - Знайшли можливість придбати спеціальний автомобіль і зробили з нього справжній «снігоочисний лайнер». Тому наразі не бачимо проблем зі своєчасним підсипанням доріг...
До того ж, кажуть комунальники, цьогорічна зима зекономила й пального, його поки що вистачає на місяць наперед. А щоб побачити багатообіцяючий комунальний позитив, кам’янчанам залишається дочекатися снігопаду.

Автор:  Тетяна ДИКА

Повернення до списку