Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

СУБОТА, 21 ЖОВТНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
01.05.2014

ЗАВАЖАЄ ДАХ «СИНЬЙОРА»

 «Не купуй хату, купуй сусіда» - радить народна приказка, адже суперечки між сусідами старі як світ. От і до нашої редакції звернулася мешканка квартири, що розташована в будинку біля піцерії «Синьйор Помідор», Леоніда Стаднік, яка від такого сусідства не в захваті.

- Дах піцерії «Синьйор Помідор» розмістився поруч із моїм вікном на кухні, що спричиняє страшенні незручності, - скаржиться жінка. - Весь пил із даху потрапляє не лише на вікно та підвіконня, а й на стіл у квартирі. Мені 75 років, живу сама і весь час проводжу в квартирі, а вікно хоч не відчиняй.

Я бачу один вихід з такої ситуації: поміняти вікно на «глухе» з кватиркою та зробити похилий підвіконник. Однак моєї пенсії не вистачає на це, тому я б просила, аби власник закладу та орендар допомогли з коштами.

Втім орендар приміщення Олександр має власну думку з цього приводу:

- Громадянка вже скаржилася на нас до міської ради, працівники якої зробили припис, аби ми прибирали на даху. Тож персонал нашого закладу постійно протирає пил, до того ж там є бортик.

Якщо ж сьогодні ми замінимо їй вікно, згодом це треба буде робити всім сусідам. Де тут логіка? Можливо, раніше я б по-дружньому допоміг коштами, але після того, як вона на мене наскаржилася, вже не буду. Хіба що орендодавець буде цим займатися.

Директор КП «Інспекція з контролю за благоустроєм і санітарним станом міста» Петро СОЛЯРИК, який розглядав цю ситуацію, висловив схожу думку:

- На даху ми справді виявили сміття, яке кидають самі ж мешканці квартир над піцерією, тож змусили орендаря навести там порядок і постійно його підтримувати, - каже Петро Пилипович. - Але якщо наразі змусити поміняти вікно одній сусідці, то потім усі, хто живе над цим дахом, писатимуть відповідні заяви. Такі питання не вирішує міська рада, їх треба вирішувати із власником. Якщо власник погодиться, то поміняє, якщо ні - то ні. Ми не маємо права примушувати.

У Кам’янці багато таких торгових точок. Бувало, що люди скаржилися на запахи із кухонь тощо, але в місті від цього не втечеш.

Схоже, бабусі тепер можуть домомогти хіба що теплі стосунки із власником приміщення. Більшість проблем, як свідчить практика, тільки так і вирішуються.


Автор:  Віталій ГОРБУЛЕНКО

Повернення до списку