Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

СЕРЕДА, 18 ЖОВТНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
22.01.2016

ЧОМУ СВІЖІ НОВИНИ ПСУЮТЬСЯ В ДОРОЗІ?

ЧОМУ СВІЖІ НОВИНИ ПСУЮТЬСЯ В ДОРОЗІ?До редакції «Подолянина» почастішали телефонні скарги наших передплатників із району, котрі чомусь вчасно не отримують свіжих номерів. Провини редакції в цьому немає, адже ми сумлінно щоп’ятниці вранці передаємо на пошту газети для передплатників. Якщо проаналізувати скарги за минулий рік, то лунають вони мало не з усіх куточків району.
Цьогоріч керівництво УДППЗ «Укрпошта» в рази підвищило тарифи на доставку вітчизняних періодичних друкованих видань, якість же залишили незмінною. Питання надання послуг поштою в районі обговорюють і селяни, і чиновники. Громадяни просять владу на місцях посприяти в покращенні роботи поштарів. Неодноразово альтернативні шляхи вирішення проблем шукали і на колегіях райради, проте віз і досі там.
Жителів Кам’янеччини обурює невчасна доставка газет, листів, пенсій. Існують й інші проблеми. Ось що нам розповів Довжоцький сільський голова Руслан РЯБИЙ:
- Пошта в Нагорянах розташована у «шевченківській» хатині, що розвалюється. Уже знайшли приміщення, аби перевести працівників, робимо там ремонт, а от від представників «Укрпошти» кроків назустріч не бачимо. До того ж депутати сільської ради частенько бідкаються, що їм навіть запрошення на сесію приходять із запізненням.
Ситуація в Гринчуку змусила виконком Гринчуцької сільської ради звернутися зі скаргами на «Укрпошту» до голови районної ради Бориса БЕЦА.
«Керівництво поштового відділення відмовляється надавати транспорт для своєчасної доставки пошти та грошових коштів пенсіонерам. Цими діями вони порушують правила інкасування грошових коштів та отримання газет, журналів, листів», - цитуємо звернення-скаргу.
Із райради цього листа перенаправили до райдержадміністрації. Голова РДА Василь СУКАЧ у цьому питанні обізнаний не з чуток:
- Жителі району часто скаржаться на роботу пошти, а ось у Гринчуку та Нагорянах найкритичніші ситуації. Якщо в Нагорянах проблема на стадії вирішення, то в Гринчуку - ні. Листи, які ми надсилаємо до керівників УДППЗ «Укрпошта», не дають жодних результатів. А проблему треба вирішувати спільними зусиллями. Як варіант, можна запровадити роботу відділення хоча б раз на тиждень. А то дожилися: крім того, що в селі немає де розрахуватися за комунальні послуги, то ще й із запізненням приносять пошту.
Проте в «Укрпошті» проблем як таких не бачать. Начальник Кам’янець-Подільського ЦПЗ №2 «Укрпошта» Михайло ДАНИЛЮК каже, що кореспонденція в села надходить тричі на тиждень: у понеділок, середу і п’ятницю.
- Якщо газета виходить у п’ятницю, то того ж дня її направляємо до сільських населених пунктів. Можливо, через погодні умови її привозять пізніше, скажімо, о п’ятій годині, коли вже темніє. Тому зрозуміло, що читачам її принесуть наступного дня, - каже Михайло Михайлович. - Допускається доставка газет у суботу зранку, і це не є порушенням. Якщо довше, тоді треба з’ясовувати причини із кожним поштарем окремо.
А щодо запізнень із доставкою пошти у Гринчуку, то висновки тут однозначні: винна поштарка. Вона знала про умови праці. Всі листоноші України працюють в однакових умовах. Немає такого, щоб їх возили від відділення до села. За це їм дають заробітну плату.
Як бачимо, в кожного свої пояснення проблеми, але біля розбитого корита, як завжди, залишається звичайний селянин. А працівники редакції, які сумлінно працюють над кожним номером газети, розраховуються за її доставку, прагнуть, аби передплатники вчасно отримували свіжі новини, а якість роботи поштарів відповідала зовсім не маленьким тарифам на послуги.

Повернення до списку