Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА

П'ЯТНИЦЯ, 19 СІЧНЯ 2018 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
07.06.2013

БІЛИМИ РУКАВИЦЯМИ ПО КАМ’ЯНЕЦЬКОМУ СЕРВІСУ

БІЛИМИ РУКАВИЦЯМИ  ПО КАМ’ЯНЕЦЬКОМУ СЕРВІСУ  Ольга ФРЕЙМУТ зі знімальною групою «Ревізора» 3 і 4 червня вже вдруге перемацували білими рукавицями кухонні баняки і холодильники, туалетні умивальники, коврики і простирадла в кам’янецьких готелях і закладах харчування. Повторні ревізії декотрих із них не обійшлися без втрат «срібних» відзнак або вручення «золотих», а нові - без шокуючих засмальцовано-занедбаних картин.
Ольга ФРЕЙМУТ зі знімальною групою «Ревізора» 3 і 4 червня вже вдруге перемацували білими рукавицями кухонні баняки і холодильники, туалетні умивальники, коврики і простирадла в кам’янецьких готелях і закладах харчування. Повторні ревізії декотрих із них не обійшлися без втрат «срібних» відзнак або вручення «золотих», а нові - без шокуючих засмальцовано-занедбаних картин.
Як розповіла «ПОДОЛЯНИНУ» редактор програми «Ревізор» Олена КУЧЕРНЮК, до Кам’янця-Подільського «непрохана» знімальна група приїхала заплановано і працювала згідно із заздалегідь складеним маршрутом. Обирали заклади переважно за рекомендаціями кам’янчан, проте вирішили протестувати й ті, що були ревізовані минулого року.
Не будемо зберігати інтриги: вдруге Оля Фреймут порекомендувала глядачам готель «Клеопатра», вручивши закладу «золоту» нагороду. А от попередні «срібні» повідбирала в кафе «Кава від поліцмейстера» та стейк-
хаусу «Лондон».
Потрапили під руку ревізора й інші заклади міста. А особисто поспоглядати за зйомкою «Ревізора» багатьом кам’янчанам вдалося в одній з місцевих «забігайлівок» у центрі міста, де безпосередність і привітність персоналу удостоїлися від ревізора похвали, а от інтер’єр, кухня і чистота - повного розгрому. Словом, білі рукавиці миттєво мурзалися і сіріли, лиця працівників закладу червоніли, а очі операторів дивувалися. Понишпоривши в кожній шпарині, Фреймут у розпачі зауважила: «Люди добрі, відвідувачі генделиків теж мають право на хороший сервіс!». Втім, як не дивно, закінчилася ревізія хоч і без відзнаки, проте обіймами і наполегливими рекомендаціями вивести заклад із депресивного стану.

Автор:  Тетяна ДИКА

Повернення до списку