• ДОПОМОЖІТЬ

Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА


ПОНЕДІЛОК, 16 ЛИПНЯ 2018 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
04.10.2013

ТУРИЗМ - НАШЕ ВСЕ

ТУРИЗМ - НАШЕ ВСЕ«Професійним святом» Кам’янця-Подільського можна впевнено назвати Всесвітній день туризму, що відзначається 27 вересня. Урочистості з нагоди свята, що пройшли у сесійній залі, зібрали представників кам’янецької громади, що мають безпосереднє відношення до сфери туризму: це працівники музею-заповідника і НІАЗу «Кам’янець», екскурсоводи, туроператори, готельєри, власники закладів харчування, організатори фестивалів і багато інших.
Вшанували зібрання своєю присутністю міський голова Михайло Сімашкевич і народний депутат Володимир Мельниченко, котрі відзначили, що туризм є каталізатором розвитку й інших галузей економіки у місті: транспорту, сфери обслуговування, торгівлі тощо.
Для початку грамотами були відзначені представники туристичної братії за особливий внесок у розвиток галузі, а також підведено підсумки туристичного сезону 2013 р.
Щедрі оплески залу викликало дефіле історичних костюмів. Пишне вбрання польських шляхтичів і турецьких вельмож, вишукані шовкові сукні панночок різних епох і різних національностей, що мешкали у нашому місті - загалом близько двох десятків костюмів, вміло пошили й продемонстрували учні вищого професійного училища (на фото).

ХТО ЗНАЄ КАМ’ЯНЕЦЬ НАЙКРАЩЕ?

Екскурсоводи і музейники, представники туристичних агенцій і студенти, що готуються до роботи в туріндустрії, майстри сувенірної продукції й працівники готелів «7 Днів» та «Reikarz» напередодні Дня туризму намагалися довести, що саме вони найліпше знають найпотаємніші куточки рідного міста.
24 вересня департамент гуманітарної політики спільно із фестивальною агенцією «Ауринія» влаштували для них туристичний квест «Невідомими стежками Кам’янця-Подільського», під час якого знавці за хитрими підказками шукали провулок Тісний, будинок турецького паші, острів на Карвасарах тощо і намагалися першими знайти скарб, що чекав біля садів де Вітте.
Найспритнішим знавцем Кам’янця виявилась збірна музею-заповідника й НІАЗу «Кам’янець», котра отримала заслужений приз із рук міського голови Михайла Сімашкевича вже під час урочистостей до Дня туризму.
А 26 вересня в конференц-залі готелю «7 Днів» пройшов туристичний турнір між студентами кам’янецьких навчальних закладів, котрі навчаються за спеціальністю «Туризм». Свої команди виставили К-ПНУ ім.І.Огієнка, коледж ПДАТУ, індустріальний коледж, ВПУ №14. Студенти проявили неабияку обізнаність у галузі туризму, за що всі були відзначені дипломами й подарунками від готельєрів міста, а також отримали можливість відпочити у спа-салонах готелю «7 Днів» і «Новобудови» та пограти в боулінг готелів «Клеопатра» й «Гала-готель».

ЯК ПОДАТИ УКРАЇНУ, ЩОБ ПРИЇХАВ ТУРИСТ?

25 вересня Кам’янець долучився до обговорення концепції туристичного бренду України. В Ратуші, у залі Магдебурзького права, зібрались представники департаменту гуманітарної політики й фахівці галузей туризму і реклами, аби обговорити як саму концепцію, так і три варіанти її візуалізації, розроблені компанією «ВікіСітіНоміка».
Автори концепції представляють Україну як певне «Порубіжжя» - особливий світ між Сходом і Заходом, у якому переплітаються реальність і містика, давнина і сучасність, різні ландшафти, культури тощо. Це країна, де можна відпочити від європейського бурхливого світу, знайти внутрішню рівновагу й прийняти важливе рішення. Цьому мають сприяти «повільні» маршрути: кінні, піші, водні й навіть на волах, і при цьому - комфортні умови для відпочинку.
Із трьох варіантів візуалізації кам’янчанам найбільш вдалою видалась версія «і-і» (на противагу «або-або»), що водночас у графічному зображенні символізує унікальну, суто українську літеру «ї». Однак і до неї, і до самої концепції виникло чимало зауважень. Зокрема, «ї», схрещене з «U» (Ukraine), більше нагадує літеру турецького алфавіту. А загалом, важко обіцяти туристу в Україні власне той спокій, рівновагу і гармонію, оскільки подорож до нашої країни з її дорогами і сервісом - це все ж таки швидше екстрим.
Згадали й про те, що цей бренд - уже далеко не перший, який на державні кошти створює кожний новий склад Держагентства України з питань туризму і курортів. Жоден з них не був вдалим і не закріпився (зокрема, люди на фоні засніжених Карпат із гаслом «Україна - для закоханих у сніг» чи не в міру головаті дітки в національних костюмах - Гарнюня і Спритко з гаслом «Україна. Рухаючись у швидкісній смузі»).
Нова версія «соусу», під яким мають подавати Україну туристичному світу, розробляється на кошти Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ і має бути представлена вже 10-12 жовтня на Міжнародному туристичному форумі в Києві. Кам’янчани висловили свої думки й пропозиції, які були надіслані керівникам проекту з розробки бренду.
До обговорення запропонованих варіантів можете долучитись і ви, на сторінці www.facebook.com/BrandTourismUkraine

Автор:  Наталія ЯРОВА

Повернення до списку