Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА

ПОНЕДІЛОК, 22 СІЧНЯ 2018 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
31.07.2015

ЗА ТУРБІЗНЕС ВІЗЬМУТЬСЯ БІЗНЕСМЕНИ

Нову точку відліку в сфері розвитку туристичної галузі Кам’янця цього тижня поставило зібрання власників і керівників місцевих готельних комплексів, ресторанів, кав’ярень, закладів громадського харчування, екскурсоводів.
Просувати туристичне обличчя нашого міста вісімнадцятеро підприємців, чий бізнес безпосередньо залежить від потоку туристів і насиченості фестивального життя, вирішили, об’єднавшись в Асоціацію готельєрів і рестораторів. 28 липня її офіційне існування закріпили договорами про співпрацю, а напрямки діяльності обговорили із міським головою Михайлом Сімашкевичем і керівництвом департаменту гуманітарної політики міськради Альоною Куземою і Петром Гаврилюком.
- Коли я у мера Львова запитав про секрет розвитку туристичного бізнесу, той відповів, що його він не цікавить, адже їхнє місто має потужну Асоціацію готельєрів і рестораторів, завдяки яким і розвивається галузь, - каже Михайло Сімашкевич. - Міська влада наразі не може собі дозволити фінансувати фестивалі чи культурні заходи, які притягують до нашого міста тисячі туристів. Тому саме підприємці, бізнес яких від них залежить, мають узяти в руки цю сферу. Містом повинна керувати економіка, а не політика.
Формат проведення загальноміських заходів у співпраці з готельєрами і рестораторами для нашого міста не новий. Прикладами вдалої кооперації влади і бізнесу стали успішний фестиваль кави «Кам’янецька турка», місячник зимових розваг «Від Миколая до Йордана» і запланований на ці вихідні фестиваль води «Ількові забави». Втім досі до організації цих заходів долучалися лише 5-6 підприємців у сфері турбізнесу. Решта ж спокійно збирала дивіденди і прибутки від гостей гучних фестивалів. Тепер же в лавах офіційно створеної асоціації чекають близько 25 підприємців.
Основним своїм завданням учасники асоціації називають промоцію Кам’янця. Задля популяризації міста готельєри і ресторатори готові інвестувати в друк рекламних буклетів, банерів і путівників, брати участь у тематичних семінарах і круглих столах, налагоджувати партнерські відносини із представниками турбізнесу інших міст. Фінансуватимуть цю діяльність завдяки благодійним внескам членів асоціації. Крім того, в планах підприємців - підтримувати і запроваджувати міські фестивалі та мистецькі акції, аби на площах Старого міста культурне життя вирувало щодня.  

Автор: 

Повернення до списку