Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

  Курсы валют на PROext 
П'ЯТНИЦЯ, 15 ГРУДНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
02.03.2012

ЧИ ПЕРЕМОЖУТЬ ТРАНСФОРМЕРИ?

29 лютого в сесійній залі міської ради проходили громадські слухання з формування сітки автобусної мережі та розгляд умов конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування. 
Заступник міського голови Сергій БАБІЙ окреслив розвиток транспортних перевезень за останні п’ять років і розповів про майбутнє галузі. 
Зокрема, маршрути будуть оптимізовані - з 29 залишаться 18 (переглянуто обслуговування району та рейси, що дублюються). Потребу в транспортних засобах також визначено: їх буде 159 одиниць (з 252). 
Стало відомо, що після конкурсу на лінію вийдуть автобуси, які мають не менше 14 місць. Можна передбачити, що ненависні кам’янчанам «ГАЗелі» до конкурсу не до­їдуть. Питання в тому, чи не примудряться наші винахідники приварити декілька крісел і таки потрапити на конкурс. 
У міської влади вже є досвід проведення попереднього конкурсу 5 років тому, коли цілком пристойні транспортні засоби залишились поза конкурсом, тому що віддавалась перевага тим, хто вже працював на маршрутах. З одного боку - щось в цьому є, а з іншого - з’являється можливість присудити перемогу якомусь переобладнаному з вантажного бусу-трансформеру, тому що він вже не один рік мучить пасажирів. До речі, щодо переобладнаних під пасажирські вантажних бусів, було заявлено, що влада не знайшла законних підстав відмовити в участі у конкурсі.    
Тоді не зовсім зрозуміло, як тлумачити Закон України «Про автомобільний транспорт» (редакція від 13 серпня 2011 р.), в ст.45 якого - «Вимоги до автомобільних перевізників, які допускаються до участі в конкурсі» - зокрема, сказано: 
«До участі в конкурсі не допускаються автомобільні перевізники, які передбачають використовувати на маршрутах автобуси, переобладнані з вантажних транспортних засобів». 
Начальник транспортної служби Сергій ДЕРГУНОВ представив учасникам громадських слухань пропозиції щодо модернізації маршрутів.  
Також під час слухань громада і перевізники обмінялися претензіями. Кам’янчани скаржились на засилля шансону, випадки куріння та невихованість водіїв, а ті в свою чергу також поскаржилися на... невихованість пасажирів. Мовляв, прибраний зранку бус через декілька годин стає схожим на сміттярку, адже пасажири не обтяжують себе дотриманням чистоти. Ще водіям заважають постійні телефонні розмови за плечима, які відволікають увагу.   
Дискутивним виявилося питання тер­міну дії договору. Міська влада пропонує 3 роки, а голова Спілки підприємців приватного вантажопасажирського транспорту Микола ЧАЙКОВСЬКИЙ наполягав на 5-ти, адже за 3 роки перевізники не зможуть віддати кредити за придбані авто. 
Власне сам конкурс пройде на початку липня, до того часу влада остаточно визначиться з умовами його проведення.


Автор:  Ольга МІРКОТАН

Повернення до списку