Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

  Курсы валют на PROext 
П'ЯТНИЦЯ, 15 ГРУДНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
09.03.2012

НАШІ ВЖЕ ПІДКОРЮЮТЬ БЕРЛІН

Стенд Подільсько-Буковинського кластера7 березня у Берліні розпочалась Міжнародна туристична виставка ITB Berlin-2012, на якій представлено і Кам’янець-Подільський. Очолила кам’янецьку делегацію директор департаменту гуманітарної політики міськради Альона КУЗЕМА. Участь у цій події беруть понад 10 тисяч учасників зі 188 країн світу. Виставка завершить свою роботу в не­ділю, 11 березня, але нам уже вдалося отримати першу інформацію від секретаря проекту «Подільсько-Буковинське намисто» Олега ДЕМЧУКА. 
Варто наголосити, що Берлінська туристична виставка є од­нією з найкрупніших у світі, а участь у ній є дуже престижною і перспективною, особливо  напередодні «Євро-2012». В українському павільйоні представлено передусім міста, які приймають чемпіонат, а також Одеса і Крим. Кам’янець-Подільський бере участь у складі «збірної» - Подільсько-Буковинського кластера, в якому для створення більш потужного туристичного про­дукту об’єд­нались також Чернівці й Хотин. Цей проект отримав назву «Подільсько-Буковинське намисто». Із 450 кв.м українського павільйону йому відведено 24 кв.м. 
Олег Віленович ексклюзивно поділився з нашою газетою своїми першими враженнями з місця події:
- Попри скептичні прогнози стосовно колегіального представлення відразу трьох міст Кам’янця-Подільського, Хотина та Чернівців на міжнародних промозаходах, воно таки сталося. Три місяці підготовчих робіт дали свій результат - «Подільсько-Буковинське на­мисто» є одним із найцікавіших представників в українському павільйоні. 
На нашому стенді працює близько 20 людей, які представляють згадані три міста. Чернівецьку команду очолює Наталія ФІЛАТОВА (керівник ІТЦ), хотинську - Микола ГОЛОВЛЬОВ (заступник міського голови), кам’я­нецьку - Альона КУЗЕМА (директор департаменту). До того ж команду від Discover Ukraine у складі 4 осіб очолює Наталія ПОПОВИЧ. 
Про свій інтерес до нашого туристичного продукту вже заявили декілька туристичних фірм Росії, Польщі та Канади. Тут відчувається певний історичний зв’язок. 
Для росіян - це можливість відвідати європейське місто, в якому домінують відповідні архітектурні стилі, замкові споруди, і при цьому не треба витрачатися на візи. Бізнесмени із Санкт-Олег ДЕМЧУК, Олександр МАЗУРЧАК, Альона КУЗЕМАПетербурга відзначили інтерес до Західної України, в якій домінував виключно львівський сегмент. А ось Кам’янець-Подільський і Чернівці вони для себе відкрили, ознайомившись із рекламним матеріалом. Були приємно вражені як архітектурними ансамблями, ландшафтами Подністров’я, так і культурно-мистецькими заходами. 
Для польських бізнесменів це свого роду сентимент, оскільки Поділ­ля має чимало спільного з їхніми містами в культурному та релігійному аспекті. Виявляється, що далеко не всі поляки добре обізнані із нашим містом. Особливо приємно їх вразив рівень готельно-туристичних послуг. Про наявність чотиризіркових готелів і не здогадувалися. 
Отримавши пакет документів, вони пообіцяли вже цього року відвідати наш регіон.
З особливою цікавістю спілкувалися канадійці. Їхні предки вже давно залишили Україну, про яку чимало розповідали. Історична спадщина нашого ре­гіону, його глибокі національні традиції викликали приємне здивування у 40-річ­них громадян Канади. Єдине, що стримувало від при­їзду, - це транс­портна проблема. Людям цивілізованого світу досить важко збагнути, як на відстань у 450 км витрачати 10 годин. Світ авіаперевезень зі своєю ціновою політикою пішов далеко вперед. Виявляється, що при посередньому сервісі ми платимо за авіаквитки чи не найдорожче у світі. Але будьмо оптимістами!
Наша участь у Берлінській виставці відбулась завдяки американському проекту USAID LINK. Зокрема, завдяки Геннадію ДРУЗЕНКУ, координатору програм з розвитку туризму в регіонах України, вдалося отримати вихід на GIZ, який повністю оплатив наш павільйон та конструкції. Завдяки йому ми почали співпрацю із Discovery Ukraine, яка в промоматеріалах надрукувала про Кам’янець і підготувала на 9 березня брифінг для трьох десятків європейських журналістів. 
Як повідомив заступник міського голови Василь СУКАЧ, з міського бюджету на участь у виставці виділено 20 тис.грн. - для виготовлення рекламної продукції та роздаткового матеріалу. Ще 26 тис.грн. на ці потреби надав американський проект USAID LINK. Фінансово долучились до цієї поїздки  також чотири найбільші готелі нашого міста: «Гала-Готель», «7 днів», «Клеопатра» і «Reikartz» (колишній «Амадеус»).


Автор:  Наталія ЯРОВА

Повернення до списку