Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

  Курсы валют на PROext 
НЕДІЛЯ, 19 ЛИСТОПАДА 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
17.08.2012

ПОДАТКОВА ПОВЕРТАЄТЬСЯ ОБЛИЧЧЯМ ДО БІЗНЕСУ

Ігор БєлкоНеобхідність сплачувати податки - далеко не найприємніша частина підприємницької діяльності, проте жодна держава світу не може існувати без податків. Щоб «підсолодити пілюлю», Державна податкова служба України взяла курс на створення максимально комфортних умов для платників податків і виховання податкової культури. 15 серпня начальник Кам’янець-Подільської ОДПІ Ігор Бєлко провів брифінг «Перетворення податкової служби з фіскального органу на сервісну службу».
- У нас створено один із кращих в області Центр обслуговування платників податків (ЦОПП), - розповідає Ігор Антонович. - Зокрема, спрощено процедуру надання податкових послуг і, відповідно, зменшено витрати часу і вартість виконання податкових зобо­в’язань. У перспективі - отримання послуг без відвідування органів ДПС. 
ЦОПП має три секції: при­йому та видачі довідок і дозвільних документів; прийому звітності й кореспонденції та секцію обслуговування платників. Для допомоги платникам запроваджено посаду консультанта-модератора, який зобов’язаний допомагати у пошуку необхідної інформації на стендах, при заповненні документів тощо. Центр, окрім звичайного підключення до Інтернету, забезпечений доступом до корпоративної мережі ДПСУ та Єдиної бази податкових знань. 
- Бізнесмени - люди зайняті. Чи можливо зменшити кількість їхніх візитів до податкової за допомогою сучасних технологій?
- Так, справді, сьогодні ми поступово переходимо на електронну систему спілкування з платниками. Електронна звітність зручна і доступна. Цей сервіс мінімізує контакт податківців із платниками податків, знижує можливі корупційні прояви і береже час.
- А як щодо електронних ключів?
- Процедура отримання платником безкоштовного ключа електронного цифрового підпису займає небагато часу. В Хмельницькому працює акредитований Центр сертифікації ключів,  який забезпечує платників податків безкоштовними ключами електронного цифрового підпису (Хмельницький, вул.Театральна, 12, каб. №108. Інформацію можна отримати за те­ле­фонами: (038) 272-07-58; ip.тел.: 
62-10 (сектор реєстрації користувачів при ДПС у Хмельницькій області) та на сайті: http://cskidd.gov.ua).
- Наскільки вірогідне зменшення  податкових перевірок?
- Кам’янець-Подільська ОДПІ продовжує мораторій на перевірки малого та середнього бізнесу. Відбулося скорочення кількості перевірок суб’єк­тів господарювання. Так за I півріччя 2012 року, порівняно з тим же періодом минулого року, кількість перевірок зменшилася на 24%.
Податкова сьогодні змінює концепцію роботи, перетворюючись із фіс­каль­ного органу на сервісну установу. Зменшення тиску на бізнес через контрольно-перевірочні заходи - одне з наших пріоритетних завдань.
- Ігорю Антоновичу, а які справи з відшкодуванням ПДВ?
- З початку року платники отримали майже 9 мільйонів гривень відшкодованого ПДВ. Ми поставили собі завдання - своєчасно відшкодувати ПДВ і зменшити невідшкодовані залишки. Динаміка заявлених і відшкодованих сум податку за останній рік свідчить, що завдання ми виконуємо успішно.
- А чи підтримуєте «спрощенців»?
- Так. На сьогодні вже завершено процедуру обміну свідоцтв старого зразка. Нові свідоцтва платника єдиного податку отримали 5,2 тисячі підприємців-«спрощенців». Процес видачі свідоцтв відбувся дуже зручно, без черг і перешкод. Але є платники, які не встигли замінити свідоцтва через певні поважні причини. Вони можуть це зробити тепер, жодних штрафів до них застосовано не буде.
- Ігорю Антоновичу, не секрет, що підприємцям часом доводиться стикатися з некоректною поведінкою чи навіть зловживаннями з боку податківців. Як із цим боретеся?   
- З цією метою під егідою Голови ДПС України Олександра Клименка було за­проваджено сервіс для платників податків «Пульс податкової». Кожний платник податків може звернутися зі скаргою чи запитанням і протягом дня отримати відповідь. Сервіс функціонує за принципом зворотного зв’язку (працівники ДПС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки і вжиті заходи). Ця лінія працює цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники ДПС; у неробочий - інтерактивний автовідповідач: (044) 284-00-07. 


Автор:  Алла БАБЛЯК

Повернення до списку