Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

ПОНЕДІЛОК, 20 ЛИСТОПАДА 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.

08.07.2016

НАПРУГА ЧИ НЕДБАЛЬСТВО СПАЛИЛИ ТЕЛЕФОН?

Уже понад два місяці справедливості шукає пенсіонерка, інвалід ІІ групи Валентина ХЛІБНІКОВА, яка по допомогу звернулася до «Подолянина». Жінка стверджує, що у квітні через замикання телефонного проводу в неї згорів апарат, утім «Укртелеком» провини своєї не визнає і збитки відшкодовувати не збирається.

«21 квітня, о 10-й ранку, я була біля телефону, бо чекала дзвінка від сина, - йдеться у листі, адресованому редакції. - Телефон без упину почав дзвонити. Зняла слухавку, а з мобільного набрала номер «Гарячої лінії». Пообіді прийшов монтер і повідомив про аварійну ситуацію. Як з’ясувалося, з будинку, що на вул. Огієнка, 19, кинули сталевий дріт на горище нашої 5-поверхівки (вул.Огієнка, 21). Він обірвався і впав на телефонний, зачепивши електричний, - сталося замикання. Наступного дня пошкодження ліквідували, але мій апарат «Panasonic» і досі мовчить. Монтер сказав, що він міг згоріти, оскільки на телефонній лінії було 220 Вольт.
Зі своєю проблемою я зверталася до оперативної служби «15-05», до «Укртелекому», на «Гарячу лінію» в Київ, писала листа на ім’я начальника цеху телекомунікаційних послуг №18 Геннадія КОВАЛЬЧУКА. Отримую мінімальну пенсію, з якої не можу викроїти грошей на придбання нового апарата. Хто мені відшкодує збитки?».
По коментар ми звернулися до Геннадія Ковальчука, який повідомив таке:
- Дійсно, 21 квітня надійшла заявка від кам’янчанки про обрив повітряної лінії. Монтер того ж дня все поремонтував, підвищення напруги зафіксовано не було. А через місяць жінка написала нам листа.
Фахівці КЦТ №155 обстежили лінію телекомунікаційної мережі, але сторонньої напруги не виявили. Більше того, у нас встановлені термозапобіжники, однак ніде не зафіксовано, щоби вони вистрілили. А оскільки подія трапилася давно, то з’ясувати обставини вже неможливо. Жінці потрібно було звертатися хоча би наступного дня.
Відповідно до нормативних документів товариства, телефонний апарат є власністю абонента, тому ремонтувати і замінювати його він повинен за власні кошти.


Галина МИХАЛЬСЬКА.


Повернення до списку