Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

П'ЯТНИЦЯ, 24 ЛИСТОПАДА 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.

27.10.2017

ЗАМУРУВАТИ НЕ ВИЙШЛО

ЗАМУРУВАТИ НЕ ВИЙШЛОЗі скаргою на те, що супермаркет на Черемушках замуровує людей, до редакції звернувся кам’янчанин Олег ГРИГОРЕНКО:

«Ось такий вигляд (на фото) маємо із вікна свого помешкання, будинку 42, що на вул.Героїв Небесної сотні, - зазначає чоловік. - Вікна у квартирі починаються з підлоги, тож із цього рівня і до кінця вікна мені в поле зору не має потрапляти жоден сторонній предмет. А тим паче громіздка рекламна вивіска, яку розпочав встановлювати супермаркет. Ця конструкція має закрити майже половину вікна. Замуровують десять квартир. Такі дії поза межами чинного законодавства. Примушують жити, як кроти в норах, майже як у в’язниці! Хто дає до-звіл на це ремонтно-будівельне свавілля?!».
- Товариство «АТБ», викупивши приміщення, здійснює його реконструкцію відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, - коментує ситуацію начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю Кам’янець-Подільської ЗАМУРУВАТИ НЕ ВИЙШЛОміської ради Олександр СВИРИДА. - Між І та ІІ поверхами будинку, в якому, власне, і розміщений магазин, передбачений козирок. А на ньому зробили широку панель у вигляді вивісної рекламної конструкції. Ці щити розташовані на рівні вікон квартир ІІ поверху будинку. І хоча тут немає порушень інсоляції, бо це північна сторона будинку, втім порушені законні права власників квартир: із вікон люди не бачать тротуару. Тому я зустрічався із генпідрядником і рекомендував його владнати це питання: або отримати письмове погодження від жителів будинку і залишити все, як є, або, в разі відмови, зменшити висоту панелі, щоб вона не заважала людям.
Аби владнати ситуацію, до Кам’янця-Подільського приїхав генпідрядник ТОВ «Криворіжспецремонт» Євгеній ДОНЧЕНКО:

- Я мав зустріч із представником будинку. Ми порозумілися. Відтак зменшили висоту рекламної конструкції - з 1,40 метра до 80 сантиметрів. Усі залишилися задоволеними. 


Повернення до списку