Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА

СЕРЕДА, 23 ТРАВНЯ 2018 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.

23.02.2018

КОНТРОЛЕРАМ НЕ ПРИЗНАЧАЮТЬ ЧАСУ ЗУСТРІЧІ?

Днями до редакції звернувся кам’янецький пенсіонер із запитанням: «Чому в КП «Міськтепловоденергія» не говорять точної години приходу контролера, який має здійснити перевірку лічильника?» Мовляв, тим, хто працює, треба відпрошуватися із роботи, як мінімум, на півдня, та й тим, хто на заслуженому відпочинку, також незручно:

- Мне пообещали контролера с девяти до двух. Живу я один, могу выйти покушать или еще по каким-
либо своим делам, - каже чоловік. - Я же не хочу, чтобы человек пришел в мою пустую квартиру...

У прес-службі підприємства нам надали такий коментар:

- Вказуючи орієнтовний термін приїзду контролера, працівники Сервісного центру по роботі з приладами обліку КП «Міськтепловод­енергія» враховують імовірні фактори, що можуть вплинути на оперативність виконання заявки. Адже досить часто трапляються ситуації, коли роботи затягуються на декілька годин у зв’язку із тим, що дістатися до лічильника буває досить складно. У приміщеннях, де розташовані лічильники, часто знаходяться меблі та побутова техніка, які унеможливлюють вільний доступ до приладу обліку. Трапляється, що лічильники взагалі замуровують у ніші, та, щоб дістатися до них, конт­ролерам доводиться чекати, поки власники демонтують стінку, яка заважає доступу. Все це впливає на швидкість виконання робіт, а, відповідно, і на термін прибуття контролера за адресою наступного заявника.

Однак побажання споживачів адміністрація комунального підприємства вважає слушними. Вони обов’язково будуть враховані у подальшій роботі працівників Сервісного центру по роботі з приладами обліку.

Ольга МІРКОТАН.


Повернення до списку