Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА
ЧЕТВЕР, 14 ГРУДНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.

13.03.2015

ОСОБЛИВОСТІ КОМУНАЛЬНОГО ТАРИФУВАННЯ

ОСОБЛИВОСТІ КОМУНАЛЬНОГО ТАРИФУВАННЯ«Уважаемая редакция!
Обращаюсь к Вам с двумя вопросами. Оба касаются организации «Гортепловодэнергия».
Первый: почему газконтора и «Хмельницкоблэнерго» считают оплату услуг согласно показаний счетчика (с учетом льгот), а «Гортепловодэнергия» - согласно показаний счетчика + количества жителей, прописанных в доме? У меня прописано 4 человека. Например, за свет накрутило 130 кВт: 75 кВт (льготы) - по 7,71 грн.; а 55 кВт (без льгот) - по 30,84. Такая же картина и с оплатой за газ. «Водоканал» берет оплату непонятно по каким принципам. Например, израсходовано 10 куб.м: 5 (по льготам) - 1,55 грн., 5 (без льгот) - 6,18. Но ведь эти показатели меняются ежемесячно. Бывает по-разному - 8, 6, 4 куб.м в месяц, и опять все пополам, а есть же нормы расхода воды на 1 человека. Вот и пусть уважаемые работники-специалисты посчитают, сколько воды положено на человека в месяц по льготам, а все остальные услуги - согласно показаний счетчика по полному тарифу!
И никого не должно волновать, сколько жителей прописано в той или иной квартире, где стоят счетчики.
Вопрос второй: почему «Хмельницкгаз» и «Хмельницкоблэнерго», когда приходит срок проверки счетчиков, присылают своих специалистов (заранее предупредив жильцов)? Специалисты снимают, проверяют (если есть необходимость - меняют) счетчики и устанавливают на место. Обращаю Ваше внимание, уважаемая редакция, - бесплатно!
Почему в дирекции «Гортепловодэнергия» отношение к жителям города совсем иное?
Прошу опубликовать мое письмо и ответ с разъяснениями на него со стороны дирекции этого предприятия. Думаю, читателям и жителям города будет интересно узнать их.
С уважением, Виктор ШУТОВ, ветеран Вооруженных сил, участник боевых действий, пенсионер».
Прес-служба КП «Міськтепловоденергія» надала коментар до листа кам’янчанина:
- При нарахуванні оплати за тепло, гарячу та холодну воду, а також водовідведення КП «Міськтепловоденергія» керується виключно чинним українським законодавством, яке регулює відносини у сфері житлово-комунальних послуг. Так само діють постачальники газу та електричної енергії.
Перше запитання читача стосується нарахувань за воду та розподілу пільг. «Правилами про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», які затверджені Постановою Кабміну №630 від 21 липня 2005 р., передбачено механізм нарахування за послуги, якщо споживачеві надано пільгу. Зокрема, в п.22 вказаних правил говориться, що «в разі встановлення квартирних засобів обліку, їхні показання розподіляються пропорційно кількості мешканців квартири. Пільги споживачам з оплати послуг надаються на частку, отриману після такого розподілу, за фактичними витратами, але не вище від нормативів (норм) споживання, визначених законодавством». Тобто, пільга надається не всій сім’ї, а безпосередньо людині, яка має на них право.
Щодо норм споживання, про які також говорить у своєму листі Віктор Васильович, то вони встановлюються не рішенням керівництва «Міськтепловоденергії», а також Постановою Кабміну. Востаннє ці норми переглядалися в серпні 2014 р. Постановою №409 від 6 серпня 2014 р. встановлено соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, щодо оплати яких держава надає пільги та встановлює субсидії: для користування послугами з централізованого постачання холодної води - 4 кубометри на одну особу на місяць за відсутності централізованого постачання гарячої води; для користування послугами з централізованого водовідведення - 4 кубометри на одну особу на місяць.
Також Віктор Васильович запитує і про перевірку лічильників. КП «Міськтепловоденергія» за місяць повідомляє споживачів про необхідність перевірки лічильників води. Люди обирають зручний для себе час, а також визначають, чи самотужки знімати та встановлювати лічильник до і після перевірки, чи замовляти цю послугу в КП «Міськтепловоденергія». У випадку з газом та електроенергією такі дії заборонені технікою безпеки, тому ці витрати одразу включаються до тарифу.
З 1 липня відбулися зміни в порядку оплати за перевірку лічильників води.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, встановила нові тарифи на всі послуги, які надає КП «Міськтепловоденергія», в тому числі й на гарячу воду. Цього разу до тарифу на гарячу воду включено й витрати підприємства на перевірку лічильників. Наразі відбувається черговий перегляд тарифів, тому, ймовірно, витрати на перевірку лічильників холодної води також будуть включені до тарифів.

Повернення до списку