Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА

П'ЯТНИЦЯ, 22 ЧЕРВНЯ 2018 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.

04.11.2011

ГОТУЙ ФЕСТИВАЛІ З ОСЕНІ

2 листопада з ініціативи департаменту гуманітарної політики (директор Альона КУЗЕМА), відбулося засідання круглого столу за участю представників організацій, що мають відношення до проведення фестивалів у місті: фестивальних агенцій, обох військово-історичних товариств, готельєрів, туроператорів, екскурсоводів, - а також міського голови Михайла СІМАШКЕВИЧА.
Насамперед було проведено аналіз фестивалів 2011 р., відзначено їхні сильні та слабкі сторони. Най­більш вдалим і масовим фестивалем минулого року визнано Міжнародний фольклорний фестиваль «Острів семи скарбів». 
На жаль, поки що збільшення притоку туристів практично не позначається на міському бюджеті. Після за­провадження з 1 січня 2011 р. туристичного збору, за розрахунками, місто мало б отримати від готелів близько 130 тис.грн., однак за 10 місяців поточного року наді­йшла лише 51 тис.грн. 
Учасники круглого столу вже не вперше порушили питання про створення дієвого механізму взаємодії міської влади, громадських організацій і бізнесових структур задля проведення фестивалів та інших заходів, котрі приваблюють у Кам’янець туриста. Подієвий туризм - це один із пріоритетних напрямків на наступний рік, коли «Євро-2012» привабить в Україну сотні тисяч іноземних туристів. 
Сьогодні розглядаються й нові ідеї туристичних продуктів, зокрема військовий, освітній, весільний, діловий, релігійний чи спортивний туризм. Також уже робляться намітки календаря фестивалів на 2012 р., який буде розміщено на інтернет-сторінці «Туристична Україна» в рамках проекту від телеканалу «1+1». 
Із «розкруткою» Кам’янця для іноземних туристів пов’язана участь у ще декількох проектах, зокрема у проектах «Познач Кам’янець на мапі світу!» (розміщення англомовного довідника про місто в інтернет-мережі довідників «Ukrainian in yor pocket»), «Міста Європи» (співпраця з містами Польщі та Румунії), «Маркетинг європейських міст», створення Подільсько-Буковинського кластеру. Є навіть амбіції заявити про себе на найбільшій міжнародній туристичній виставці у Берліні в березні 2012 р. Фінансову підтримку вже пообіцяв проект USAID ЛІНК, однак потрібна ще й дієва участь міських структур, пов’язаних із туризмом.


Автор:  Наталія ЯРОВА

Повернення до списку