Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА

СЕРЕДА, 26 ВЕРЕСНЯ 2018 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.

08.06.2012

ДОВГО ЧЕКАЛИ - СМАЧНО СВЯТКУВАЛИ

Ласунка плюсТоргова марка «Ласунка плюс» ось уже вісім років поспіль створює справжнє свято для дітлахів. У перші дні літа Україна - місто за містом - відзначає офіційне відкриття сезону морозива. Саме «Ласунка» виступила ініціатором і основоположником Дня Морозива, який у нашому місті проводиться з 2007 р.
Кам’янчани таки дочекалися свята і 3 червня у сквері «Гунські криниці» із задоволенням ласували морозивом та брали участь у різноманітних веселих конкурсах від ТМ «Ласунка». Програма розпочалася з концерту, щоб гості могли, насолоджуючись співом і танцями, смакувати ласощі та поринати в казковий світ, де замість проблем і повсякденності - лише позитивні емоції та подарунки.
- Чи подобається Вам сьогоднішнє свято? - цікавимося в учасників - дітлахів і дорослих.
- Погляньте, наші діти щасливі! І ми радіємо з того. Дякуємо «Ласунці»! - ділилася враженнями Аліна, 27 р.
- Смачно і дуже весело. Я вже виграв блокнот і наклейки! - стрибав від щастя 9-річний Миколка.
- Я неначе потрапила в казку, навколо все неймовірно яскраве, цікаве й незабутнє, мене переповнюють емоції, хочеться знову стати дитиною, - зі­знається Марина, 18 р.
Представники компанії роздавали діткам кольорову крейду, щоб ті могли намалювати улюблене морозиво від «Ласунки» й отримати приз. Згодом долучились і батьки, які з азартом допомагали своїм чадам малювати. Але, очевидно, дорослих не влаштовував статус просто улюбленого морозива, бо вони намагалися перевершити усі витвори малечі масштабністю та яскравістю. Найменшому художнику не було й року, але малюк вперто намагався зобразити ріжок, правда, це нагадувало вже розтоплене морозиво (напевно, він куштував його саме в такому вигляді). Ласунка плюсНевдовзі, щоб пройти і не зіпсувати «крейдового морозива» на асфальті, де найбільшими були «Гран-Прі», «Світлофор» та «Вінт», потрібно було стрибати, чим діти також бавились. 
Ті, хто впорався з цим веселим завданням, могли перейти до «морозива з пластиліну» й отримати черговий приз. Радості діток не було меж, вони наввипередки ліпили й кріпили на паличку кольорове «морозиво», а потім фотографувалися з ним, вгадуючи назви один в одного. В цьому конкурсі з величезним відривом виграв «Кавун», випередивши інші види морозива, навіть улюблений багатьма «Світлофор». 
А найбільша черга вишукувалася біля мольбертів, де фарбами можна було відтворити з пам’яті або ж змалювати улюблене морозиво з натури. Ті, хто ходить до школи й знає літери, обов’язково підписували роботи своїм ім’ям та сердечком: «Я люблю Ласунку!». Малюнки були відразу прищеплені на шнурки, натягнуті заздалегідь між сусідніми деревами. Батьки розглядали роботи юних художників, намагаючись знайти за почерком малюнок саме своєї дитини. 
Найпопулярнішим виявився фір­мовий конкурс кидання морозивом «Скажені продавці», для якого відбирали тільки старших дітей. Такий вибір трохи розчарував малечу, зате дав їм стимул гарно їсти, щоб вирости й наступного року пройти відбір. Представники компанії роздали діткам захисні плащі двох кольорів та поклали перед ними по тарілці морозива: виграють ті, які влучніше закидають суперника шматками морозива. Стільки сміху та галасу не бачив ще жодний конкурс! Дитячі мрії все ж збуваються!
Весь час на сцені водойми для найбільш невтомних і невгамовних дітлахів проводилися конкурси, учасникам яких роздавали морозиво, блокноти та зошити від ТМ «Ласунка». На заваді веселощам не став навіть п’ятихвилинний дощ, під який діти танцювали та просили вийти сонечко, яке, напевно, їх почуло і більше не ховалося.
На пам’ять про свято морозива і діти, і дорослі фотографувалися з живими фігурами морозива, які постійно підігрували їм та смішили. При цьому дітвора не забувала їсти морозиво, при покупці якого отримувала червону кульку «Ласунка» та лотерейний білет, заповнивши який, можна було взяти участь у розіграші фірмових подарунків, серед яких брендові чашки, дитячі парасольки, фартухи, пляжні м’ячі, матраци, парасолі, рушники та суперприз - ящик морозива «Гран-Прі» і флешка з логотипом компанії, який поталанило виграти Олені СТОЦЬКІЙ.
Програма закінчилася традиційним надуванням червоної повітряної кулі з написом «Ласунка», що принесло багато радості як дітям, так і дорослим. Шкода, що компанія «Ласунка» таке свято проводить лише раз у рік.
Ірина ІЛЬНИЦЬКА.

Повернення до списку