Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА
НЕДІЛЯ, 17 ГРУДНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
24.12.2010

ЖИТТЯ ДОРОЖЧАЄ. НА 25 ВІДСОТКІВ

Недаремно міський голова Михайло СІМАШКЕВИЧ назвав засідання виконкому 23 грудня найсерйознішим засіданням року: на його розгляд було винесено 3 проекти рішень, котрі торкаються кожного кам’янчанина. 
Вчора виконком прийняв рішення про підвищення плати за проїзд у маршрутках, тарифів на послуги з тепло- та гарячого водопостачання, тарифів на послуги з утримання будинків і прибудинкових територій.
Міська влада аргументує це тим, що опинилася в ситуації, коли мотузка політичних загравань із народом витися далі не могла та відтягувати прийняття непопулярних рішень стало неможливим: перевізники погрожують припиненням перевезень, ЖЕКи знаходяться на межі банкрутства, а КП «Міськтепловоденергія» НКРЕ примушує перерахувати тарифи, згідно з їхньою постановою.

МАРШРУТКИ

Згідно з рішенням виконкому, визначено розмір тарифу 2 грн. за одну поїздку по місту та 2,5 грн. за одну поїздку на маршрутах №№ 8, 8а, 17. Тарифи вводяться в дію з 27 грудня.

ТАРИФИ НА ТЕПЛО ТА ГАРЯЧУ ВОДУ

З 1 січня вводяться такі тарифи на послуги теплопостачання та гарячого водопостачання для населення.

№ п/п
Послуги
Для населення без 
наявності лічильників
Для населення при 
наявності лічильників
1Вартість 1 Гкал теплової енергії з ПДВ243,372243,37
2Вартість 1 м2 загальної площі в місяць (в опалювальний сезон) з ПДВ6,24
3Гаряче водопостачання для мешканців житлових будинків:

3.11 мЗ гарячої води з ПДВ
14,41
3.2.1Гаряча вода на 1 мешканця в місяць при нормі споживання 120 л на добу з ПДВ52,60

До підвищення за теплопостачання платили 194,7 грн. за 1 Гкал, або 5,01 грн. за 1м2. Гаряча вода коштувала 12,01 грн. Тобто в середньому тариф підвищується на 20-25%.

КВАРТПЛАТА

З 1 січня вводяться такі тарифи на утримання будинків, споруд і прибудинкових територій відповідно до класів будинків у м.Кам'янець-Подільський:
Клас будинку
Тариф квартплати грн. за 1м2 загальної площі (з ПДВ)
За вивезення та утилізацію ТПВ (з ПДВ)
За обслуговування та ремонт ліфтів (з ПДВ)
Всього тариф (з ПДВ)
2 клас0,98700,1630,241,39
3 клас0,9790,163-1,15
4 клас0,8870,163-1,05
5 клас0,7870,163-0,95
6 клас0,6870,163-0,85
До підвищення   тарифи були такими: 2 клас - 1,12; 3 клас - 0,87; 4 клас - 0,80; 5 клас - 0,75; 6 клас - 0,65. Тобто в середньому підвищення відбулось на 25-30%.

ПРЕС-СЛУЖБА МІСЬКРАДИ РОЗПОВСЮДИЛА КОМЕНТАР ДО РІШЕНЬ ВИКОНКОМУ:

«Єдиним можливим рішенням, яке дозволить безперебійно функціонувати міському господарству 2011 р., є рішення про підняття тарифів. У Кам’янці-Подільському тарифи не піднімалися впродовж майже трьох останніх років. Порівняно з іншими містами діючі на сьогодні тарифи у нашому місті - 0,83 грн., тоді як у Нетішині - 1,83; у Броварах - 1,57; у Чернівцях - 0,95 грн.; Ужгороді - 
0,96 грн; Івано-Франківську - 0,94 грн.
Питання на часі давно. Неодноразово до теми зверталися ЗМІ, проте жоден із попередніх керівників не бажав отримувати від виборців сумнівних «дивідендів» напередодні виборів. Проблеми замовчувалися, не надходило відповідних коментарів від влади, депутатів міськради, керівників комунальних підприємств. Між тим борги за надані послуги зростали з кожним днем, адже підприємства все далі працювали собі у збиток.
23 грудня на черговому засіданні виконавчого комітету було прийнято єдині можливі рішення, які дозволять зберегти тепло, гарячу воду в домівках кам’янчан, забезпечити стабільний рух міського транспорту».
Коментує міський голова Михайло СІМАШКЕВИЧ: 
«Я розумію, що сьогодні прийняття таких непопулярних рішень не красить обличчя міської влади. Але іншого виходу немає. Досить жити в брехні! Зізнаймося в тому, що місто потопає в боргах і задихається від них уже не один рік. Сьогодні міська влада вимушена підвищити ціни не тому, що такий лихий СІМАШКЕВИЧ, а тому, що того вимагає час.
Ми живемо за тарифами, які було прийнято ще у травні 2008 р. За цей період ціни на будівельні матеріали виросли на 30%, збільшилася вартість пального на 27%, заробітна плата зросла на 58%. На сьогодні постала жорстка необхідність у перегляді тарифів. 
Нові тарифи розраховані згідно з «Порядком формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд і прибудинкових територій», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02 травня 2009 р. №529. Рішення, яке ми сьогодні вимушені затвердити, було підготовлено ще на початку 2010 р. виконавчим комітетом міської ради минулого скликання. Зрозуміло, що напередодні виборів їх не було вигідно демонструвати.
Не будемо займатися політиканством, нам з Вами потрібно працювати та дбати про сьогодення, майбуття наших дітей, онуків, нашого міста. А в нас дефіцит бюджету 2011 р. становить понад 27 мільйонів гривень, тож працювати буде над чим».
У зв’язку з підвищенням цін на пальне, будівельні матеріали, газ та інше є необхідність у збільшенні тарифів за квартплату. На даний час фінансово-економічний стан підприємств є критичним, що призводить до ще більшої зношеності житлового фонду та неможливого надання якісних і своєчасних послуг із утримання будинків і прибудинкових територій. Заборгованість населення, за станом на 01.12.2010 р., становить близько 2 млн.грн. 
Кам’янчанам відомо, що розрахунки тарифів на послуги з будинків, споруд і прибудинкових територій проходили громадські слухання в серпні – вересні цього року. Якщо звернути увагу на порівняння тих розрахункових середньозважених тарифів, з якими комунальні підприємства йшли на громадські слухання, то ми побачимо, що середня вартість із ПДВ 1 кв.м по місту пропонувалась 
1,6 грн., а в такому варіанті, який затверджено сьогодні, вона складе 1,08 грн.
Проаналізувавши, наскільки зросте в середньому сплата однієї сім’ї, ми побачимо що для двокімнатної квартири це близько 12 грн., а для трикімнатної - близько 
15 грн. у місяць. 
Щодо тарифів на пасажирські перевезення, які також зазнали змін, то міська влада змушена піти назустріч перевізникам, які за меншу плату просто відмовляються здійснювати перевезення пасажирів. Спілка перевізників приватного пасажирського транспорту вперше порушила це питання ще навесні 2010 р.»

Повернутись до списку