Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

ПОНЕДІЛОК, 20 ЛИСТОПАДА 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
24.12.2010

ЖІНОЧІ ПРИМХИ

Нині важко уявити, як можна жити без води у квартирі, та ще й у самому центрі міста. Але, виявляється, і таке буває...
Нещодавно до заступника міського голови Сергія БАБІЯ звернулися мешканці Соборної, 19, зі скаргами на погане водопостачання, а в час пік вода взагалі зникає. Терміново розібратися у ситуації доручено КП «Міськтепловоденергія». 
Заступник директора з водопостачання та водовідведення КП «Міськтепловоденергія» Сергій БОДНАР розповів, що вода сюди підводилася тоді, коли в кожній квартирі був лише один кран. Тепер люди почали жити краще. Кожен має ванну, газову колонку, тому споживання води значно збільшилося, але системи залишилися старими.  Водопостачання можна налагодити шляхом заміни вводу труби, через яку вода надходить у дім, на трубу більшого діаметра. Але тут виникли проблеми. 
- Система так збудована, що в цей дім є лише один ввід - через магазин «Центральний», що знаходиться на першому поверсі цього будинку. Але директор магазину пані КРИКУН всіляко перешкоджає виконанню робіт. 14 грудня тут стався черговий конфлікт: коли люди приїхали виконувати роботи, директор почала всіляко перешкоджати їм, кричала, ображала людей, - говорить Сергій Леонтійович. - Працівникам «КП «Міськтепловоденергія» довелося навіть викликати міліцію, про що складено відповідні акти. Але переконати жінку, яка вивела на вулицю своїх працівників, так і не вдалося. Жінку абсолютно не цікавить те, що жителі 16 квартир мучаться без води. Для неї головне, щоб не була пошкоджена тротуарна плитка біля її магазину. Але ж відомо, що плитку для того і кладуть на тротуарах, щоб у разі необхідності її можна було розібрати, а потім скласти назад. 
Директор КП «Міськтепловоденергія» Валерій ГОРДІЙЧУК так прокоментував цю ситуацію: 
- У мене складається враження, що це якийсь рекет, а не директор магазину. Ми вже не вперше маємо проблеми з Галиною КРИКУН та її магазином. Вона дбає лише про себе та про свої інтереси, абсолютно не думаючи, що поряд з нею живе ще 16 сімей, де є маленькі діти та літні люди. На жаль, такі випадки непоодинокі. Часто власники магазинів і кафе забувають, що вони живуть поряд із людьми, дбаючи лише про власний добробут. Ми сподіваємося, що міська влада буде належним чином реагувати на такі випадки та допоможе нам впливати на таких підприємців. 
Вероніка ВЛАСЮК, прес-служба КП «Міськтепловоденергія». 

Повернутись до списку