Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

П'ЯТНИЦЯ, 24 ЛИСТОПАДА 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
30.12.2011

ХТО ПІДСТАВИВ «ТЕПЛОВОДЕНЕРГІЮ»?

15 грудня під час пленарного засідання міськради було за­тверджено «Програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Кам’янця-Подільського на 2012-2015 роки». У цей час я перебував у відрядженні в Києві, де займався питанням виділення додаткових коштів на модернізацію нашого обладнання. Тому участі в роботі сесії не брав. Але з розповіді колег та матеріалів у ЗМІ знаю, що під час розгляду питання було відзначено низку позитивних змін у комунальному господарстві міста, які сталися за останній рік.
Проте в самій програмі я побачив розділ 5 «Оцінка якості житлово-комунальних послуг та рівня задоволення ними потреб населення», який зовсім не залишив приводу для оптимізму КП «Міськ­тепловоденергія».
Виявляється, в місті періодично проводиться опитування громадської думки щодо якості комунальних послуг. Не вказано, хто і коли проводить такі опитування, якою була статистична вибірка. Але результат вражає: лише 30% опитаних оцінили роботу КП «Міськтепловоденергія» з тепло-, водопостачання та водовідведення задовільно, а от 68% визнали її незадовільною.
Щодо технічного обслуговування внутрішньобудинкових інженерних мереж, то тут взагалі катастрофічна ситуація - 76% респондентів негативно оцінюють якість роботи. Тобто виходить, що майже 70-80% мешканців міста не задоволені якістю послуг КП «Міськтепловоденергія».
Цікаво, що 60% опитаних задоволені роботою ЖЕКів, і тільки 32% поставили їм оцінку «незадовільно».
Виникає відчуття, що хтось щось переплутав або навмисно кидає камінь у чужий город для відволікання уваги від серйозних проблем в роботі ЖЕКів.
Хто кого опитував та як формулював запитання, можна тільки здогадуватися.
Але навіщо такою псевдостатистикою спотворювати реальний стан справ у ЖКГ Кам’янця-Подільського?
Послуги з водопостачання та водовідведення в місті надаються цілодобово, на теплопостачання теж гріх скаржитися. Звичайно, під час роботи такого великого та складного господарства інколи виникають збої чи аварії, які оперативно усуваються. Відомо, що в Україні є чимало міст, де вода подається за графіком та ще й сумнівної якості – жовтого чи синього кольору. Є проблеми з теплом, але й там, напевно, не буде такого масового незадоволення з боку населення.
Статистика звернень від споживачів багатоквартирних житлових будинків до диспетчерської служби КП «МТВЕ» за 11 мі­сяців 2011 р. говорить таке: щодо центрального опалення - 1465 звернень, з холодного водопостачання – 2576 звернень. Якщо порівняти кількість звернень і абонентів, то вийде, що на проблеми з центральним опаленням скаржаться 7,32%, з холодною водою та водовідведенням - 7,15% абонентів. Звідки ж тоді взялася цифра 68%?
Також ми проаналізували кількість звернень, які проходять через приймальню директора. За 2,5 місяця опалювального сезону надійшло 64 звернення щодо неякісного опалення. З них 50 звернень припали на жовтень, коли починався опалювальний сезон та відбувалося налагодження систем. Це нормальне явище. А от за листопад та грудень надійшло лише 14 (!) заяв від 100-тисячного міста. Хіба це не показник якості роботи?
Крім того, за цей час не було депутатських запитів щодо неякісної роботи комунального підприємства, не створювалося жодних комісій, не надходило запитань від ЗМІ. Значно зменшилася кількість тих, хто скаржиться міському голові в програмі «Міська кухня». Виникає запитання: де ж ті 70% незадоволених, чому вони нікому не скаржаться?
Особливу увагу хотів би звернути на обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Тут найчастіше виникають проблеми, які ми намагаємося усувати. Нещодавно моїм наказом було проведено реорганізацію районів теплових мереж - з трьох залишилося лише два, проте створено спеціальну дільницю внутрішньобудинкових мереж. Це новий підрозділ, який займається лише обслуговуванням житлових будинків.
Всього за 20 днів роботи після реорганізації ми маємо значні результати: вирішено проблему 10-річної давності з опаленням та гарячою водою в будинку на вул.Пановецька, 13а, покращено теплопостачання в будинку на вул.Червоноармійська, 8. На вул.Червоноармійська, 46 вдалося відкрити підпільні канали та подати тепло. Значно зменшилася кількість затоплень підвалів, відремонтовано 42 стояки. Працівники цього підрозділу самотужки складають дефектні акти, які будуть включені до плану капітального ремонту на 2012 р. До речі, досі таку роботу нібито виконували ЖЕКи, але коли довелося передавати нам на баланс мережі, то виявилося, що в них немає ні схем, ні планів, ні взагалі жодних документів. Але при цьому стверджують, що вони працюють значно краще, ніж ми.
За 2011 р. ми значно покращили фінансові показники - на
3 млн.грн. зменшили збитковість. Це при тому, що тарифи у нас діють на рівні 2009 р. і не покривають витрат на виробництво послуг.
ЖЕКи з 1 січня 2011 р. працюють за економічно обгрунтованими тарифами.
Люди повинні все це знати і ставити власну оцінку. Я впевнений, що вона суттєво відрізняється від цього псевдоопитування.
Окремо хочу звернутися до колег-депутатів: напередодні Нового року мені прикро, що Ви підтвердили це рішення своїм голосуванням. Цим фактично перекреслили важку та напружену роботу майже тисячного колективу, який працює не покладаючи рук, щоб забезпечити 100-тисячне місто життєво необхідними послугами.

З повагою, депутат міської ради Валерій ГОРДІЙЧУК.

КОМЕНТАР РЕДАКЦІЇ

Це звернення Валерій ГОРДІЙЧУК оприлюднив 28 грудня на засіданні депутатського клубу, прозвучало воно як депутатський запит, і під час позачергової сесії міськради
29 грудня заступник міського голови Сергій БАБІЙ офіційно вибачився перед колективом підприємства за неточності, ви­кладені в документі, та зазначив, що не треба нікого карати з його підлеглих. Мовляв, якщо стоїть його підпис, значить, він і не догледів. Міський голова Михайло СІМАШКЕВИЧ все ж таки вирішив створити робочу групу, щоб розі­братися в ситуації.

Повернутись до списку