Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА

ПОНЕДІЛОК, 10 ГРУДНЯ 2018 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
11.05.2012

ЧОМУ ШТУРМУЮТЬ «ОЩАДКАСИ»?

ОщадбанкДо редакції «ПОДОЛЯНИНА» звернулися обурені кам’янчани, які поскаржилися на те, що в центральному відділенні «Ощадбанку» на пр.Грушевського - довжелезні черги, до «віконечка» не  проштовхнутися, кондиціонери не працюють...
Потрапивши до відділення ми і справді побачили тисняву, задуху та гул. Чому людей змушують перебувати у таких умовах, ми поцікавилися у в.о. керуючого ТВБВ 10022/0140 АТ «Ощадбанк» Віктора ЯЩИШИНА.
- Кондиціонери зняли, бо робимо ремонт у центральному від­діленні, - роз­по­відає Віктор Миколайович. - Най­­ближчими днями їх встановимо, адже розуміємо, що спека дошкуляє як працівникам, так і відвідувачам. 
А що стосується черг, то це пов’язано з тим, що жителі міста і району, біль­шість з яких - пенсіонери, отримавши пенсію, поспішають запла­тити за житлово-комуналь­ні послу­ги до 10 числа поточного місяця. 
За словами Віктора ЯЩИШИНА, у відділенні працюють 6 кас, з яких 3 приймають комунальні платежі (1 каса працює без обід­ньої перерви), 2 - займаються виплатами вкладів, а 1 - працює з переказами.  
- Для зручності платників минулого року додатково було від­крито ще 3 відділення «Ощадбанку» за адресами: вул.Данила Галицького, 13а, вул.Драгоманова, 12/1 та вул.Розвадовського, 6, - додає керуючий. - Але люди звикли до центрального відділення, хоча почали частіше заходити і у вищезазначені. Про черги ми знаємо, касири намагаються працювати оперативніше, але все залежить не лише від нас, а й від поведінки платників. 
Як повідомив Віктор Микола­йович, багато вкладників «Ощадбанку» колишнього СРСР, які не отримали компенсації 2008 р., не інформовані про механізм отримання компенсаційних виплат. Спочатку - потрібно пройти процес актуалізації своїх даних за допомогою Інтернету або «гарячої телефонної лінії», звернутися у визначений час із необхідними документами до від­ділення «Ощадбанку». Аби не було ажіотажу,  додатково залучено 6 спеціалістів, які займаються безпосередньо із вкладниками. За станом на 10 травня, 8895 жителям Кам’янеччини призначено дату та час візиту в банк, а 2050 осіб уже про­йшли актуалізацію, їм виготовлятимуться пластикові картки, на яких у червні лежатиме тисяча. 


Галина ВЕЛИЧКО

Повернутись до списку