Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА
ВІВТОРОК, 16 СІЧНЯ 2018 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
22.02.2013

ВСТЕЛЕНІ МАТОМ, АСФАЛЬТОМ І МІЛЬЙОНАМИ

На жаль, народна мудрість: їдь тихо - оминеш лихо, на наших дорогах не спрацьовує.
Бо оминути пошарпаний асфальт і численні вибоїни, що калічать не тільки автомобіль, але й нерви, стає фактично неможливо.
Підтвердив це на комунальному брифінгу 18 лютого й заступник міського голови з комунальних питань Сергій БАБІЙ. 

- Головна причина цього не зима, а погана якість доріг і їхня зношеність. А зміна температур тільки погіршила ситуацію. Цієї зими дала про себе знати й нерозвинута зливова каналізація, що також суттєво впливає на дороги в нашому місті. Ще одна проблема з цієї серії - підрядники, техніка і якість асфальту. З усього названого я не можу похвалитися жодним, - невесело розпочав розмову Сергій Віталійович.
Якщо описати не зовсім привабливу дорожню картину міста у відсотках, то зі 181 км шляхів тільки 13% - у гарному стані. Це ті, котрим за останні 10 років пощастило з капремонтом. 26% доріг мають задовільну якість і 61% (627 тис.кв.м) - взагалі потребують термінової реабілітації, а вона, у свою чергу, - позахмарної суми. Загалом - це 188 млн.грн. Шляхом нехитрої математичної операції можна вирахувати, скільки коштує квадратний метр наших доріг.
Якщо за рік міській владі на ремонтні роботи вдається освоювати близько 6 млн., то зрозуміло, що до майбутнього з гарними шляхами, котрі просять майже 200, нам не дуже близько.
- Поки що 2013 рік на папері рекордний - з усіх бюджетів на ремонт автодоріг мобілізовано суму, якої раніше не мали, - 7 мільйонів 400 тисяч гривень. Якщо вдасться ще й освоїти їх, то це буде величезна робота, - запевняє Сергій Бабій.
Цього року комунальники обіцяють зосередитися не на ямковому, а на капітальному ремонті. До речі, згадав головний комунальник і про славнозвісні іменні клейма на латаних вибоїнах, від яких, на превеликий жаль, шуму було більше, ніж користі. Як пояснив Сергій Віталійович, на ямковий ремонт просто не може бути гарантії, бо такого в Європі взагалі не існує.
А капремонт цьогоріч розпочнуть з вул.Північної. До початку турсезону планують завершити роботи на Зарванській. Такого ж ремонту чекатимуть і дороги на Князів Коріатовичів, Огієнка, Чехова, Хмельницькому шосе. Близько 20-ти вулиць претендують на поточне ремонтування. Хоча, звичайно, не обійдеться і без того ж таки латання ямів, кількість яких цього року збільшилася, як ніколи.

АВТОМОБІЛІСТИ ТЯГАЮТЬ ДОРОЖНИКІВ ДО СУДУ

ПРИЇЖДЖАЙ, ПРЕМ’ЄРЕ, ПОПЛАКАТИ!Цьогоріч власники автомобілів почали частіше вимагати відшкодування за покалічені авто. Як розповів старший інспектор ДПС ДАІ Віталій КАВКАЛО, на дорогах державного значення з початку року було вже декілька автопригод саме через погану якість автошляху.
- Одна з аварій сталася буквально 19 лютого на трасі неподалік від с.Солобківці, - розповів інспектор. - Водій «зловив» глибоку яму, пошкодив шини обидвох коліс і побив диски. Сам же викликав працівників ДАІ для оформлення пригоди. Інспектори подію зафіксували й склали протоколи на працівників дорожніх служб за невідповідність утримання доріг. Далі справа розглядатиметься в суді.
Адвокат Максим ІЛЬЧИШЕН запевняє, що шанс отримати компенсацію за понівечення свого «залізного коня» через поганий стан дороги, все таки є.
- Ви маєте всі підстави для того, щоб звернутися до місцевого суду з позовом про відшкодування збитків, - пояснює Максим Вікторович. - Відповідачем у таких справах може бути місцева житлово-експлуатаційна організація, міська шляхова дільниця чи облавтодор, залежно від того, де трапилась неприємність.

Тетяна ДИКА

Повернутись до списку