Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

КОМІСІОНКА
ВІВТОРОК, 16 СІЧНЯ 2018 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
ЯКІ ГРОШІ - ТАКІ Й ДОРОГИ? 12.04.2013

ЯКІ ГРОШІ - ТАКІ Й ДОРОГИ?

Члени наглядової ради, котра пильнує ремонт доріг у місті, на засіданні 9 квітня відверто сказали департаменту ЖПДІ своє «фе!». Незадоволені народні експерти не лише недостатнім налагодженням співпраці, але й якістю ремонтних робіт.

- Хочеться мати графічні матеріали, кошторис, чітко знати, з чого ми розпочинаємо, які ставимо пріоритети, хто за які роботи відповідає, - каже очільник ради, депутат міськради Микола РОЗБАМ. - Практично всі роботи я продивився сам. Цікава в нас технологія: бачу трактор, дві машини, ще якусь техніку, десять людей, і всі - на одну ямку. Що за організація? Оцінка за минулий тиждень - «нуль».

На те, що департамент ігнорує комісію, нарікав депутат Валерій СЛОБОДЯН, а його колега Володимир ЮР’ЄВ засумнівався стосовно професіоналізму вкладання перехресть плиточкою. Він декілька разів наголосив, що варто відкинути амбіції та повчитися в інших міст якісно робити дорожні ремонти й належно готуватися до них.

Комісія вирішила мобілізувати громадськість, заохочувати підприємців-патріотів розщедрюватися на добровільні внески для ремонту доріг, тим паче, що охочі докластися до справи вже є.

А поясненням усіх дорожньо-ремонтних негараздів представники ДЖПДІ називають гроші. В боргу департамент перед КП «Комбінат благоустрою». Чимала сума необхідна для запуску асфальтного заводу, якому треба погасити заборгованість за газ та сертифікувати продукцію.

Зважаючи на особливу зацікавленість мешканців, наступного дня інформацією з приводу ремонту конкретних вулиць з нами поділився міський голова Михайло СІМАШКЕВИЧ.

- Цьогоріч ми вирішили не закінчувати до кінця капремонту вулиці Північної, - каже очільник міста. - 600 тисяч гривень від суми на цю вулицю візьмемо для частини дороги на Лесі Українки, яку не робили вже років 15, та на частину Уральської. Плануємо повністю зірвати асфальт і встелити «шашкою» Т-подібне перехрестя Лесі Українки та Північної, на яке через нестікання води щороку витрачається 25 тисяч гривень. Через брак коштів зливову каналізацію там не робитимемо, але «шашка» вирішить ситуацію.

Зі слів Михайла Євстафійовича, минулого року на капремонт зболеної вул.Чехова було виділено 1 млн. 200 тис.грн. План робіт передбачав зняти асфальт, накидати новий щебінь і 8 см асфальту. Але план змінили й за ці гроші зробили зливову каналізацію, без якої не могло би бути якісного ремонту та освітлення вулиці. Цьогоріч на Чехова виділили 2 млн.грн. з обласного бюджету, а з міського додали ще близько 330 тис.грн.

А причиною западання бордюру на Зарванській, котру почали реконструювати минулого року, мер назвав нелюдяність і скупість приватних підприємців, які проводили до своїх об’єктів каналізацію і засипали її будівельним сміттям та цеглою. Від води це все провалилося. Наразі ситуація виправлятиметься за кошти міського бюджету.


Тетяна ДИКА

Повернутись до списку