Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

НЕДІЛЯ, 19 ЛИСТОПАДА 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
14.06.2013

ПАСАЖИРИ ЧЕКАЮТЬ ЗМІН, ПЕРЕВІЗНИКИ - КОНКУРСУ

У системі перевезення кам’янецьких пасажирів очікуються зміни. На нараді 12 червня вже обговорили основні умови конкурсу, які й стануть «решетом відсіювання» перевізників і їхніх маршруток.

Схема пасажироперевезень по Кам’янцю-Подільському вже готова. Її автором став Вінницький національний технічний університет, що зробив цю роботу за 60 тис.грн.

Обіцяють не проігнорувати й 35 пропозицій з цього приводу від самих кам’янчан-пасажирів. А займатиметься такими клопотами створена комісія, яка так і називається: тимчасова робоча група з вивчення пропозицій мешканців міста з формування автобусної мережі. Очолює її заступник міського голови Сергій БАБІЙ.

БЕЗ GPS НА КОНКУРС НЕ ДОЇДЕШ

- Перша умова конкурсу - системний контроль GPS, - каже Сергій Віталійович. - Завдяки йому ми зможемо контролювати, скільки авто зареєстровано в певний день, хто й коли з’їхав з маршруту. Якщо хочеш перевозити людей - будь ласка, працюй за всіма правилами, а не так, як тобі заманеться.

Сергій Бабій порадив перевізникам, які хочуть працювати в місті, вже сьогодні відкладати гроші на GPS. Члени робочої групи проголосували «за».

ГАЗЕЛЬКИ, ГУД БАЙ!

«Пасажирів більше не возитимуть ГАЗелі», - запевнили на нараді. До того ж на конкурс потраплять тільки ті автомобілі, які вміщають понад 18 пасажирів. Серед таких будуть «Рута», «Дельфін», «Богдан» та іномарки. Щоправда, всі вони повинні бути не старші ніж 2000 р.в.

ПЕРЕОБЛАДНАНІ НЕ ЗІЙДУТЬ ІЗ МАРШРУТІВ

На одному маршруті - один клас авто. Це ще один принцип у новій системі перевезень.

Не буде дискусій і довкола переобладнаних автомобілів - їх допустять до роботи за умови наявності всіх необхідних документів. А от ще одне питання залишили на обговорення:

- Ми плануємо виставляти лоти з цілими маршрутами. Скажімо, водії оберуть між собою підприємця, який має набрати автомобілі та підготувати вже готовий лот. Фактично, він його і виграє, - пояснює голова робочої групи. - Ми укладаємо з ним угоду, і він відповідає за все коло маршруту.

НОВА АРИФМЕТИКА: АВТОМОБІЛІВ МЕНШЕ, ВОДІЇВ БІЛЬШЕ

За словами Сергія Бабія, майбутня схема перевезень передбачає інтенсивне використання автомобіля. А це означає зменшення кількості маршруток, зате збільшення робочих місць. На одне авто буде два водії, аби маршрутники не їздили по 9 годин за кермом, що суперечить постанові КМУ.


Тетяна ДИКА

Повернутись до списку