Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

НЕДІЛЯ, 19 ЛИСТОПАДА 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
19.07.2013

НАС ХОЧУТЬ ПОЗБАВИТИ ІТАЛІЙСЬКОЇ СМАКОТИ

Меню вже давно звиклих до італійських харчів кам’янчан невдовзі може значно збідніти, а такі вже рідні прилавки з апенінськими продуктами - спорожніти. Без передач і гостинців ризикують залишитися й родичі наших заробітчан: бусики, якими вони щотижня переправляють пакунки на Батьківщину, опинилися в Італії поза законом.

images.jpgЗаборонити курсування нелегальних міні-фургонів з України вирішила італійська поліція, адже, незважаючи на те, що наші перевізники роками транспортують територією Італії сотні пасажирів і тонни пакунків з товарами, жодної копійки бюджет їхньої держави від них іще не отримав.

Перевезенням вантажів українські бусики займаються нелегально, адже не мають на це ні ліцензії, ні спеціального дозволу автодорожньої поліції. Крім того, впевнена влада Італії, за пакунками із гостинцями для родичів вони частенько приховують не лише контрабанду, а й крадене. Тож за підпільні пакунки з одягом і харчами від заробітчан правоохоронці законно обкладають наші буси величезними штрафами. У випадку їх несплати транспорт конфіскують.

Торкнулися каральні санкції і кам’янецьких водіїв. Штрафують їх по всій Італії, тож дорогою до українського кордону платити доводиться не раз. Утім, кажуть продавці італійських товарів на Центральному ринку, переживати за те, що закордонні товари з їхніх полиць зникнуть, не варто. Адже гнів поліції, що оголосила війну нелегальним фургонам, регулярні перевізники італійських товарів «тамують» власними методами і потихеньку таки довозять заморські продукти до кам’янецького столу.

Єдине, чого, напевне, варто чекати любителям пасти з пармезаном, - це здорожчання й без того не надто дешевих смаколиків з Італії. Адже штафи за несанкціоновані перевезення тамтешня поліція вимірює тисячами євро.

Аби перевезення пакунків із речами територією італійських провінцій вважалися законними, нашим водіям потрібно мати при собі ліцензію CEMT. Втім в Україні її видають лише транспортним засобам вагою понад 10 тонн. Як саме вирішити конфлікт з італійською поліцією, вже роздумує Християнське товариство українців Італії. Наразі його активісти пропонують лібералізувати автобуси до 3,5 тонн чи перевести українських перевізників на самооподаткування. Якщо ж домовитися з італійською владою таки не вдасться, заробітчанам доведеться або користуватися послугами дороговартісних легалізованих в Італії транспортних фірм, або ж пересилати свої гостинці поштою.



Повернутись до списку