Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

СУБОТА, 25 ЛИСТОПАДА 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
12.12.2014

КОМФОРТ І ЯКІСТЬ ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ

КОМФОРТ І ЯКІСТЬ ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВЦентр обслуговування платників податків, що першим в Україні запрацював саме в Кам’янці-Подільському, 8 грудня відзначив 5-річний ювілей. На урочисте зібрання до податківців завітали міський голова Михайло Сімашкевич, голова РДА Володимир Барановський, директор філії Національного університету Державної податкової служби України Анатолій Савчук і студенти вишу.
Центр обслуговування платників з’явився на світ 2009 р. завдяки наполегливості колишнього начальника ОДПІ, а нині мера міста Михайла Сімашкевича задля того, аби якісно, комфортно та оперативно обслуговувати платників податків у режимі «відкритого вікна» та подавати звітність, не виходячи з кабінету. Відповідні ЦОП запрацювали в кожній податковій інспекції країни, щоправда, тільки з 2012 р.
Нині ж у ЦОП діють три секції. В одній приймають звітність і кореспонденцію, в іншій - видають довідки та дозвільні документи, а у третій - обслуговують платників. Підприємці наголошують, що така форма роботи є зручною, бо все, що стосується звітності, вміщено в одному залі. Тут можна ознайомитися з податковими нововведеннями, заповнити зразки документів, бланки звітності чи отримати фахову консультацію. Якщо знадобиться допомога, її з радістю надасть консультант-модератор.
Начальник Кам’янець-Подільської ОДПІ Ігор Бєлко зазначив, що нині центр безкоштовно надає понад тридцять видів адміністративних послуг. Лише за поточний рік було надано 12 тис. різних адмінпослуг.
- Результатом роботи центру стало спрощення процедур отримання адмінпослуг, підвищення якості податкового сервісу, скорочення часу обслуговування платників, зменшення тиску на бізнес, підвищення рівня конфіденційності, - зазначив Ігор Антонович. - А розвиток електронних сервісів для платників дозволив відчути всі переваги електронного спілкування з державними органами. Якщо 2010 р. податківці отримали 102 тисячі різних звітів, з яких 84 000 - на папері та майже 20 000 - електронною поштою, то цьогоріч отримано 100 000 звітів, з яких уже 86 000 - електронкою. 

Галина МИХАЛЬСЬКА

Повернутись до списку