Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

П'ЯТНИЦЯ, 24 ЛИСТОПАДА 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
05.02.2016

СПОЖИВАЧІ ЧЕКАЮТЬ РОЗ’ЯСНЕНЬ

Минулого тижня мешканці міста вкотре засипали редакцію численними запитаннями, що стосуються використання природного газу. Кам’янчани не лише занепокоєні рахунками із незрозумілими сумами боргу, але й цікавляться, чому неможливо додзвонитися в управління, як нараховують суму до сплати при плановій повірці лічильника та коли нарешті відкриють обіцяний абонентський пункт на вул.Гагаріна.
На ці та інші запитання нам надали відповідь у газовому господарстві.
• Газовики нагадують, що, відповідно до нових правил, споживачам треба зняти показники свого лічильника першого числа певного місяця та до п’ятого числа (!) передати їх у ПАТ «Хмельницькгаз». Якщо ж показники від мешканця не надійдуть у вказаний термін, то йому нарахують суму на рівні планового місячного об’єму на відповідний період. Саме тому абоненти й отримують квитанції з незрозумілими для них сумами.
Проте панікувати не потрібно - споживач може й надалі сплачувати за своїми показниками. Крім того, робити це можна, користуючись своїми абонентськими книжками.
• По роз’яснення мешканці можуть звернутися до Єдиного сервісного центру за номером: (0382) 68-65-04. Працює і телефон Кам’янець-Подільського управління з експлуатації газового господарства (3-64-60), втім кам’янчани недарма нарікають, що додзвонитися до місцевих газовиків украй важко. У службі зазначають, що причина цього - 50 тисяч абонентів на один телефон.
• Обурені кам’янчани й тим, що досі не відкрився анонсований абоненський пункт у центрі міста, який би значно полегшив транспортні митарства споживачів. В управлінні пояснюють це затримкою фінансування і поки що нічого не прогнозують.
• Звернулася мешканка і по роз’яснення з приводу нарахування плати за газ у період, коли лічильник зняли для планової повірки. Зі слів жінки, тимчасового їй не встановили, а суму вирахували за аналогічний період минулого року. Проте цьогоріч газовим котлом її сім’я не користується, бо використовує електричні прилади, тому, відповідно, й кількість спожитих кубів повинна бути меншою. Як пояснюють фахівці, в такому разі споживач повинен написати в управління заяву з проханням припинити газопостачання до газового приладу, який він не використовує. Опломбування відбувається безкоштовно. Після повірки лічильника та його встановлення пломба знімається і прилад запускається в експлуатацію.

Тетяна ДИКА

Повернутись до списку