П'ятница, 29 Березня 2024 р.
9 Грудня 2011

РЕКЛАМУ НАРЕШТІ «ПРИЧЕШУТЬ»?

2 грудня пройшли громадські слухання, в ході яких відбулося чергове обговорення Концепції розміщення та розвитку зовнішньої реклами на території міста та Порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами в місті у новій редакції, які готуються до затвердження на сесії міської ради 15 грудня. Ці документи чітко визначають зовнішній вигляд і розміри рекламних носіїв, порядок отримання дозволів на їх розміщення в місті, а також розмір сплати до міського бюджету.

Участь в обговоренні взяли перший заступник міського голови Григорій ГОРШУНОВ, представники управління містобудування та архітектури, депутати міської ради, а також підприємці, котрі є власниками рекламних носіїв. 

– На сьогодні проблемою для міста є те, що при великій кількості зовнішньої реклами немає єдиного вигляду рекламних щитів, – за­значає головний спеціаліст із питань реклами управління містобудування та архітектури Юрій МИСЬКОВ. – Кожен підприємець поставив конструкції різного розміру та дизайну. В місті можна бачити і двоповерхові конструкції, і так звані «чебурашки» (на одному стовпі по два щити по боках), а це вже питання не лише естетики, але й безпеки.

У Концепції ми визначили єдиний тип, розмір і колір конструкцій, тому всі підприємці до травня 2012 року повинні будуть привести свої конструкції до відповідності вимогам Концепції. Декому доведеться повністю демонтувати існуючі конструкції та виготовляти нові. Крім того, після затвердження Порядку надання дозволів у новій редакції ми плануємо добитися того, щоб уся вулична реклама була узаконена, а кожен рекламодавець здійснював відповідні відрахування до міського бюджету.

В названих документах увага також приділяється так званим «спотикачкам» – виносним рекламним конструкціям і головному болю комунальних служб нашого міста – тимчасовій рекламі на стовпах. У більшості випадків така реклама є нелегальною, відповідно і зиску міській казні з неї немає. Нові правила спрощують отримання дозволів на ці види реклами та визначають, де і яким чином вона має розміщуватись.