Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

НЕДІЛЯ, 22 ЖОВТНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
10.06.2011

КОЛИ НА КРАЮ ЯМИ - ЖИТТЯ

КОЛИ НА КРАЮ ЯМИ - ЖИТТЯБагато хто з водіїв, і не лише вони, вважають, що цьогорічний стан міських автошляхів знач но гірший, аніж минулого року. До прикладу, переважна частина наших співрозмовників 
зазначала: «Минулого року до цієї пори на більшості автодоріг уже було зроблено ямковий ремонт і нам не потрібно було вдаватися до слалому, оминаючи небезпеки у вигляді вибоїн».
Напевне, лише мрійники могли надіятися, що 2011 року на ремонт міських доріг держава виділить значні суми. Та надії іхні даремні, насамперед через те, що ми так і не одужали від фінансової кризи. Інша причина: Кам’янець залишається на узбіччі чемпіонату Європи з футболу (Євро-2012), а основні грошові потоки, в тому числі й на ремонт доріг, спрямовуються  саме в міста - господарі футбольного свята.
Про нестачу коштів ще задовго до початку сезону ямковоремонтних робіт заявляли представники міської влади. Заступник міського голови Сергій БАБІЙ тоді відзначив, що на ямковий ремонт із міського бюджету реально можна виділити 600 тис.грн. - суму, вдвічі меншу від минулорічної. Правда, Сергій Віталійович тоді обмовився, що має сподівання на поступове збільшення цієї суми.
На жаль, як констатує начальник управління доріг та ін­фра­структури департаменту ЖПДІ міськради Валентин СВІДЕРСЬКИЙ, на сьогодні на виконання робіт із ямкового ремонту освоєно 400 тис.грн. Чекають на надходження ще 200 тис.грн. Також є надія, що міському голові вдасться знайти в обласних «закромах» ще 300 тис.грн. 
Навіть за умови, що всі ці суми надійдуть, загальний кошторис на ямковий ремонт значно не дотягуватиме до минулорічного. А якщо врахувати той факт, що за цей рік зросли ціни на всі складові такого ремонту, то сума в процентному відношенні буде ще меншою. 
- Із 9,3 тисячі квадратних метрів, які підлягають ямковому ремонту, - зауважує Валентин Анатолійович, - на сьогоднішній день ямковий ремонт здійснено тільки на майже третині площ. 
Як виявилося, ситуація навколо ямкового ремонту має ще один бік - вона не відповідає державним нормативним актам. Роками, а може і десятиліттями ігноруються державні стандарти України (ДСТУ), згідно з якими усунення «ямковості» доріг повино відбуватися впродовж 1-5 днів. 
І не можна допускати, щоби глибина вибоїн перевищувала 4 см. Натомість нині маємо ділянки, де глибина ямок сягає 13-15 см. При бажанні можна знайти екземпляри і значно глибші, звідки й ехо можна почути. 
Як результат, наприкінці минулого тижня вже з’явилися прямі жертви «ямковості» та невідповідності утримання доріг у належному стані. В одному випадку автомобіль потрапив у вибоїну, внаслідок чого його відкинуло на іншу автівку. Другий випадок - автомобіль потрапив у відкритий каналізаційний люк і після удару вщент згорів. На щастя,  обійшлося без жертв. Але це тільки два наглядні наслідки жахливого стану автодоріг. А скільки таких ситуацій не зареєстровано, а лише позначено на залізних конях і закарбовано на нервах водіїв?!
У кам’янчан з’явилася надія, що покращити стан доріг зможе приїзд Президента Віктора ЯНУКОВИЧА, запланований на кінець червня - початок липня. До таких візитів готуються дуже ретельно, в тому числі ремонтують дороги. Говорять про можливе виділення з обласного бюджету додаткових коштів, аби ми не впали обличчям у багнюку перед Президентом. Та сподіватися, що приїзд Глави держави глобально вирішить питання доріг, - наївно. По-перше, до візиту досить мало часу, аби привести до пуття всі автошляхи. По-друге, Президент їздитиме не по всьому місту.
На щастя, набагато привабливішою є ситуація із капітальним і поточним ремонтом автошляхів. На ці потреби виділено понад 3,7 млн.грн. Щоправда, на сьогоднішній день на рахунках є лишень 30% від зазначеної суми.  Минулого року сума, яка виділялася на ці потреби, складала близько 
2 млн.грн. Тобто тут ми бачимо прогрес, але не такий, як би того хотілося водіям та й, зрештою, необхідно самим дорогам. Щоб убезпечити себе від щорічного ямкового ремонту, нам потрібно в десятки разів більше коштів. Зрештою, не може не радувати те, що і влада розуміє: на засипанні ямок ми далеко не заїдемо.       
На сьогоднішній день заплановано, а на деяких ділянках уже проведено, капітальний ремонт: пр.Грушевського, вулиць Чехова, Першотравневої, Черняхівського, Васильєва, Довгої і Татарської. Поточний ремонт був запланований для певних ділянок того самого пр.Грушевського, вулиць Драй-Хмари, Огієнка, Гегенмейстера, Лесі Українки, Пушкінської, Данила Галицького. 


Автор: 

Повернення до списку