• ТЕРМІНОВО ПОТРІБНА МАТЕРІАЛЬНА ДОПОМОГА НА ДОРОГУ ОПЕРАЦІЮ!
  • ПОТРІБНА ДОПОМОГА

Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

СЕРЕДА, 23 СЕРПНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.
20.04.2012

ЧИНОВНИК МАЄ БУТИ ГОТОВИМ ДО ВСЬОГО. І ВЕРБЛЮДИ - НЕ ВИНЯТОК

- Протягом останнього місяця я спо­стерігав, як працюють виконавчі органи міської ради. Крім цього, щодня спілкуючись з людьми, мені доводиться чути відгуки і про роботу держслужбовців. Вкотре і востаннє наголошую: пострадянський чиновницький апарат, до якого всі звикли, має перетворитися на муніципальну службу європейського зразка. І це - моя принципова позиція, - з такими словами звернувся міський голова Михайло СІМАШКЕВИЧ до працівників виконавчого ко­мітету під час наради, що відбулася на початку тижня. 
Бажання мера навести лад у «білій хаті» в прес-службі міськради пояснили тим, що в уяві пересічних громадян державний службовець - це не просто спе­ціаліст, а людина, яка виступає від імені держави. Поведінка такої особи, її посада, ставлення до справи, громадян, її мова, зовнішній вигляд формують не тільки власний авторитет цієї людини, але й авторитет тієї служби, яку вона уособлює. 
Нарада вийшла жвавою - чиновникам було вказано на недостатню виконавську дисципліну, відсутність професійної та службової етики, несвоєчасну видачу або оформлення документів дозвільного характеру, зловживання «відписками». Як стало відомо, міський голова збирається щомісяця робити подібний «розбір польотів».
Ми вирішили запитати, що ж спонукало керівника міста до активних дій, у самого Михайла СІМАШКЕВИЧА. Михайло Євстафійович розповів, що зустрічі з працівниками виконкому передувало два експерименти.
-  Під час робочого візиту до Вінниці я сам як пересічний громадянин, без демонстрації будь-яких документів, пройшов усі кабінети вінницької міськради, - розповідає мер. - Комп’ютерна система відо­бразила перелік питань, які вони вирішують. Натиснувши кнопку на тому, що мене цікавить, отримав роздрук талона, де було вказано, на яке робоче місце мені звертатись, з якої по яку годину, і те, що мій номер в черзі - 0. Далі зайшов до людини, поставив запитання з приводу перевезення верблюдів. Не знаю, як би в нас на таке відреагували, але до мене поставились дуже нормально, розповіли, що потрібно зробити, які документи зібра-
ти, які ветеринарні книжки, які щеплення мають бути у верблюдів.
Повернувшись до Кам’янця, відправив я людей по кабінетах нашого виконкому. Враження від того, що мені розказали, було невтішне. Ставлення до людей було зовсім не таке, як до мене у Вінниці. Не можу сказати, що ситуація критична, але хочу спрацювати на упередження. Сподіваюсь, що ми наведемо більше порядку, і люди будуть виходити від нас задоволеними і з усмішкою. 
На запитання, куди можуть кам’янчани поскаржитись, якщо з ними повелися некоректно, Михайло СІМАШКЕВИЧ нагадав, що на першому поверсі адмінбудинку міськради, з правого боку від ліфта, є скринька скарг і пропозицій. 


Автор:  Ольга МІРКОТАН

Повернення до списку