• ПОТРІБНА ДОПОМОГА
  • ТЕРМІНОВО ПОТРІБНА МАТЕРІАЛЬНА ДОПОМОГА НА ДОРОГУ ОПЕРАЦІЮ!

Логін:
Пароль:
Реєстрація
Забули свій пароль?
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:

 


   

П'ЯТНИЦЯ, 18 СЕРПНЯ 2017 р.
ПРИВАТНА ГАЗЕТА ЗАСНОВАНА 26 ГРУДНЯ 1992 р.

ВИМОГИ ДО МАКЕТІВ РЕКЛАМИ, НАДАНИХ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ


Готові макети реклами можуть бути виконані в таких програмах: 
CorelDraw (*. cdr), Adobe Illustrator (*. aі), Adobe Photoshop (*. psd). 

Готові рекламні модулі у форматах EPS і TIFF (розподільча здатність - не менше 300 dpі) приймаються тільки в тому випадку, якщо вони зроблені строго за розмірами, зазначеними в специфікації реклами, оскільки внести зміни до таких модулів неможливо. 

Зверніть увагу на те, що в надіслані рекламодавцем готові модулі виправлення не вносяться. 

Усі текстові елементи, присутні в рекламі, повинні бути переведені в криві. 

Імпортовані растрові зображення (фотографії, слайди) для кольорової реклами повинні бути скановані з розподільчою здатністю, не нижчою за 400 dpі; а для чорно-білої - 600 dpі (Grayscale). Отриманий графічний файл приймається тільки у форматі TIFF без компресії (розподільча здатність, 
не не нижча за 300 dpі). 

Геометричні розміри TIFF-файлу повинні точно відповідати розмірам, що використовуються в рекламі. 

У рекламі дозволяється використовувати тільки CMYK-модель кольору. Panton або інші колірні моделі будуть переведені у CMYK. Усі побажання рекламодавця щодо зміни кольору приймаються тільки за формулою CMYK (наприклад, колір стиглої вишні - це колір за формулою 80; 100; 100; 0). Слід пам'ятати, що необхідно орієнтуватися не на ті кольори, які Ви бачите на екрані комп'ютера, а на технологічні принципи підготовки макетів для поліграфічного відтворення з урахуванням особливостей технології друку в друкарні. 

Обов'язково надавайте роздруківку як для кольорової, так і для чорно-білої реклами.