ЯКІ ПИТАННЯ ВИРІШУЮТЬ У ЦОК?
У програмі «Влада і громада» ТРК «Місто» керівник управління клієнтського сервісу «Хмельницькгазу» Юлія Стрілець розповіла про роботу Центрів обслуговування клієнтів, а також відповіла на актуальні питання споживачів зі сторінки у фейсбук.
ЦОК від початку карантину не припиняли роботу, а перейшли на дистанційне обслуговування за номерами контакт-центру
067-01-14-104.
Нині ж всі 11 центрів, які є в області, здійснюють повноцінний прийом клієнтів, але виключно з дотриманням карантинних вимог. Тож з питань приєднання до газових мереж, реконструкції, зміни власника, отримання довідок тощо – споживачі мають можливість звернутися у підрозділи за місцем проживання.
За словами Юлії Стрілець, аби передати показання лічильника, дізнатися суму заборгованості та стан особового рахунку – відвідувати центри не потрібно. Менеджери нададуть вичерпну інформацію за телефонами контакт-центру
(0382) 742-104, 067-01-14-104. Також вся інформація є і в онлайн-сервісах: Особистому кабінеті, мобільних додатках, чат-ботах, якими нині вже успішно користуються 185 тисяч подолян-споживачів газу.
– Особливою популярністю користується Особистий кабінет на сайті 104, – зазначила пані Юлія. – Тому усі бажаючі, зателефонувавши за номером 067-01-14-104, можуть за кілька хвилин отримати цей зручний сервіс та у постійному доступі контролювати власний особовий рахунок.
Важливо, що Особистий кабінет доступний також і отримувачам державної допомоги: пільговикам та субсидіантам.
Пресслужба АТ «Хмельницькгаз».