Четвер, 02 Травня 2024 р.
5 Квітня 2019

МОБІЛЬНИМИ ТАРИФАМИ ПО ГАМАНЦЯХ

Телефон, здавалося б, – річ, без якої можна прожити, але сьогодні мобільники живуть чи не в кожній кишені. Кам’янець – не виняток, адже в нас є не лише прогресивна молодь, яка може годинами «залипати» в соцмережах, а й пенсіонери, які теж «у темі».

Проте, що їм робити, коли доводиться обирати, який рахунок оплатити першим: їжу, ліки, комуналку чи тарифний план?

– Щоб почути голос донечки чи онука, я щомісяця сплачую 75 гривень, хоча донедавна поповнювала рахунок на 45, – з такими словами до редакції газети звернулася пенсіонерка Євгенія Інокентіївна. – Я не користуюся мобільним Інтернетом, та що там казати, в мене навіть телефон кнопковий, а не смартфон, як нині модно. У мої 69 років усе, що потрібно, – бути на зв’язку з дітьми. Але чому я мушу викидати гроші за тарифом, який включає купу додаткових, непотрібних мені послуг?!

Наприкінці 2018 р. оператори мобільного зв’язку не лише змінили ціни на тарифні плани, а й зменшили період їх дії. У Кам’янці-Подільському це «lifecell», «Vodafone» та «Київстар». Якщо одні підвищили ціну на 25-50 гривень, то інші просто знищили старі дешеві тарифи, перевівши абонентів на нові й дорожчі.

Журналісти «Подолянина» провели опитування, яке засвідчило, що зі 150 опитаних пенсіонерів послугами «Київстару» користуються 96, «Vodafone» – у 52, а «lifecell» – лише у двох. Проте цікаво й те, що літні користувачі «Київстару» навіть не підозрюють про існування інших мобільних операторів або ж просто не вірять у те, що є дешевші тарифи.

Найпопулярнішою серед опитаних стала компанія «Київстар», проте саме на неї до «Подолянина» надійшло найбільше скарг. Важливо розуміти, що цей оператор не є монополістом, адже, крім нього, є інші, з іншою ціновою політикою, але які так само забезпечують мобільний зв’язок, Інтернет тощо.

Серед найдешевших тарифних планів від «lifecell» – «Дзвінки всім» (80 грн. за 4 тижні) та «Лайфхак» (100 грн. за 6 тижнів). Щодо «Київстару» – «Безлім Соцмережі» (75 грн./4 тижні) та «Комфорт» (3 грн./день). А у «Vodafone» – «Family» (45 грн. за місяць) та «Family Plus» (70 грн. за місяць).

Щоб змінити свій тарифний план або обрати іншого мобільного оператора, потрібно звернутися за адресою:

«Vodafone» (пр.Грушевського, 25) або за тел.: +38 (067) 381-49-59/ +38 (099) 295-22-29

– «Київстар» (вул.Огієнка, 41 або вул.Соборна, 29) або за тел.: +38 (067) 672-10-22/ 466

– «Lifecell» (пр.Грушевського, 27/5) або за тел: 0-800-205-433.

Ольга БАНАХ.