Середа, 08 Травня 2024 р.
4 Жовтня 2019

КОЛИ ФОРТЕЦЯ У ЛАПАХ ДРАКОНА…

Туристична Мекка, перлина Поділля, Квітка на камені, місто над Смотричем… Кам’янець-Подільський наск­різь просякнутий туризмом. Тут на кожному кроці можна зустріти якусь інновацію, що впроваджена саме для гостей міста: таблички доповненої реальності на архітектурних спорудах, сотні атракцій, інтерактивні сітілайти, екскурсійний транспорт, спеціальні акції, десятки фестивалів та багато іншого.

Та після випробовування ка­м’янецьких всеможливих за­охочень і розваг, їдучи з міста, ледь не кожен турист обов’яз­ково заглядає в «Сувенірне містечко», аби прикупити щось цікавеньке на пам’ять про подорож.
До сувенірів у нашому міс­ті ставляться по-особливому.
І, за гарною традицією, до Дня туризму вирішили вкотре визначити найкращий сувенір року. З 16 по 27 вересня міська рада проводила конкурс, головною умовою якого було те, аби кожен сувенір асоціювався з нашим містом і дарував теплі спогади про нього.
– Ми відійшли від суворих критеріїв оцінювання, бо кожен сувенір – це вже витвір мистецтва, – розповідає директорка департаменту гуманітарної політики міської ради Альона КУЗЕМА. – Оцінювали роботи, яких було 6, самі ж туристи. Анонімне голосування проводилося в найбільш відвідуваному туристами місці – Старій фортеці.
За результатами голосування, перемогу здобула кам’ян­чанка Ольга ГРИНЕВИЧ. Дівчина виготовила підсвічник у вигляді однієї з башт Старої фортеці, яку міцно тримає в лапах дракон.
– У кожній казці замки оберігають дракони, тому я вирішила, що і в нашого повинен бути один, – ділиться ідеєю переможниця. – Натхнення саме на цей задум прийшло до мене після перегляду фільму «Він – дракон».
На запитання «Чому вирі­шили брати участь у конкурсі?» дів­чина без жодних сумнівів відповідає:
– Бо не можу інакше. Це моє місто, і я його обожнюю, тому хочу бути корисною для нього. Сподіваюся, що в майбутньому до конкурсу долучаться більше людей – і конкуренція зросте.
На ІІ місці Олена Шевчук із уже знайомою статуеткою «Хроновояжер Леварій», яка стала головною нагородою і символом недавнього ІІІ Міжнародного кінофестивалю «Бру­ківка». А на ІІІ – Яна Шутяк із підсвічником у вигляді по­вітряної кулі – ще одного із символів міста.
– Кам’янець туристичний – це справа тисячі містян, бізнес, робота, хобі яких пов’язане з індустрією гостинності. Запросити до міста, прийняти, нагодувати, розважити, здивувати, проінформувати – забезпечити цілу низку послуг. Працювати спільно заради іміджу міста, заради розвитку свого бізнесу, заради реалізація своїх мрій – один із рецептів успіху, – додає Альона Леонідівна.

Ольга БАНАХ.