Вівторок, 30 Листопада 2021 р.
15 Березня 2013

КАМ’ЯНЕЦЬ ВЗЯВ БЕРЛІН СЕРЕДНЬОВІЧЧЯМ І… СТОМАТОЛОГІЄЮ

Альона Кузема, Арсен Даниленко і Наталя Українець презентують в Берліні середньовічний Кам’янецьЦього тижня кам’я­нецька делегація повернулася з найбільшої міжнародної туристичної виставки ІТВ, що проходила з 6 до 10 березня в Берліні.

Кам’янець представляли: директор департаменту гуманітарної політики міськради Альона КУЗЕМА, начальник відділу туризму ДГП Наталя УКРАЇНЕЦЬ, член ГО «Міське товариство шанувальників фортифікації», актор молодіжного театру «Лінк», сертифікований екскурсовод-міжнародник Арсен ДАНИЛЕНКО, а також власниця мережі стоматологічних клі­нік «Атланта» Ірина СЛОНЕЦЬКА та її чоловік, депутат міськради Дмитро СЛОНЕЦЬКИЙ.

Партнерами міста виступили готельні комплекси «Клеопатра», «Гала-готель», «7 днів» і згадана «Атланта», які в рівних долях розділили з міською радою витрати на участь у виставці (по 10 тис.грн.). А от загальні витрати України на експозицію, як і торік, взяло на себе Німецьке товариство міжнародної співпраці GIZ.

Наше місто знову було представлене в складі Подільсько-Буковинського ту­ристичного кластера, разом із Чернівцями й Хотином, під гаслом «Унікальність у розмаїтті». Зай­ве нагадувати, що наші такі різні в культурному плані міста, котрі розташовані зовсім поряд, чудово доповнюють одне одного і дають можливість пропонувати туристам більш цікавий і насичений туристичний продукт – що вже й робили на цій виставці чернівецькі туроператори.

Загалом стенд нашого регіону був у дуже виграшному становищі, адже він відкривав українську експозицію. Сам же стенд України розміщувався при центральному вході на виставку, тож подільсько-буковинська команда весь час перебувала в епіцентрі уваги, та й мала чим цю увагу привабити. 

Арсен Даниленко «дефілював» залами ІТВ у середньовічному 30-кілограмовому обладунку, приковуючи до себе погляди відвідувачів і преси. Не залишилися байдужими іноземці й до витворів народної майстрині Оксани Атаманюк, котра проводила майстер-класи з виготовлення ляльки-мотанки. «Родзинкою» нашого стенду стала пропозиція поєднання стоматологічних і туристичних послуг, що особливо зацікавила представників російськомовної німецької діаспори. 

Отож, роздаткових інформативних матеріалів (буклетів, флаєрів, дисків, сумок тощо) було розповсюджено чимало: 250 туристичних фірм і видавництв отримали інформацію про місто і його туристичні ресурси, і ще понад 700 відвідувачів із Німеччини, Австрії, Голландії, Шотландії, Росії, Сирії, Індії, США, Кореї, В’єтнаму, Шрі-Ланки, Мексики тощо довідались про наше місто. Матеріали про Кам’янець розміщені в туристичних каталогах німецьких туроператорів і передані в посольство ФРН.

– Ми побачили, що відвідувачі не надто полюбляють великі каталоги – їх більше приваблює лаконічна, але максимально інформативна продукція, – розповідає Альона Кузема. – Великою популярністю користуються практичні речі – ручки, килимки для мишок, закладки і особливо сумки. Ми цьогоріч підготували руками студентів ВПУ №14 гарні сувенірні сумки ручної роботи, на яких розмістили лінки на наш туристичний сайт. Наступного разу підготуємо багато дрібничок з QR-кодами. 

Як не складно було конкурувати з яскравими стендами екзотичних африканських і арабських країн, креативна й злагоджена робота української команди на ІТВ принесла іще один приємний результат – Україна була визнана одним із найкращих експонентів і посіла п’яте місце серед 187 представлених країн (нагадаємо, що торік було дев’яте місце).

Що ж, незабаром – відкриття обласного турсезону, і цього разу Кам’янець сам стане місцем проведення виставки, що презентуватиме туристичні перлини Західної України, а також новонароджений проект – «Шлях Гедиміновичів».