Субота, 29 Січня 2022 р.
7 Червня 2013

БІЛИМИ РУКАВИЦЯМИ ПО КАМ’ЯНЕЦЬКОМУ СЕРВІСУ

БІЛИМИ РУКАВИЦЯМИ  ПО КАМ’ЯНЕЦЬКОМУ СЕРВІСУ  Ольга ФРЕЙМУТ зі знімальною групою «Ревізора» 3 і 4 червня вже вдруге перемацували білими рукавицями кухонні баняки і холодильники, туалетні умивальники, коврики і простирадла в кам’янецьких готелях і закладах харчування. Повторні ревізії декотрих із них не обійшлися без втрат «срібних» відзнак або вручення «золотих», а нові – без шокуючих засмальцовано-занедбаних картин.

Ольга ФРЕЙМУТ зі знімальною групою «Ревізора» 3 і 4 червня вже вдруге перемацували білими рукавицями кухонні баняки і холодильники, туалетні умивальники, коврики і простирадла в кам’янецьких готелях і закладах харчування. Повторні ревізії декотрих із них не обійшлися без втрат «срібних» відзнак або вручення «золотих», а нові – без шокуючих засмальцовано-занедбаних картин.

Як розповіла «ПОДОЛЯНИНУ» редактор програми «Ревізор» Олена КУЧЕРНЮК, до Кам’янця-Подільського «непрохана» знімальна група приїхала заплановано і працювала згідно із заздалегідь складеним маршрутом. Обирали заклади переважно за рекомендаціями кам’янчан, проте вирішили протестувати й ті, що були ревізовані минулого року.

Не будемо зберігати інтриги: вдруге Оля Фреймут порекомендувала глядачам готель «Клеопатра», вручивши закладу «золоту» нагороду. А от попередні «срібні» повідбирала в кафе «Кава від поліцмейстера» та стейк-

хаусу «Лондон».

Потрапили під руку ревізора й інші заклади міста. А особисто поспоглядати за зйомкою «Ревізора» багатьом кам’янчанам вдалося в одній з місцевих «забігайлівок» у центрі міста, де безпосередність і привітність персоналу удостоїлися від ревізора похвали, а от інтер’єр, кухня і чистота – повного розгрому. Словом, білі рукавиці миттєво мурзалися і сіріли, лиця працівників закладу червоніли, а очі операторів дивувалися. Понишпоривши в кожній шпарині, Фреймут у розпачі зауважила: «Люди добрі, відвідувачі генделиків теж мають право на хороший сервіс!». Втім, як не дивно, закінчилася ревізія хоч і без відзнаки, проте обіймами і наполегливими рекомендаціями вивести заклад із депресивного стану.