НАЦІОНАЛЬНА МЕРЕЖА ГОТЕЛІВ «REIKARTZ» – НОВИЙ ПІДХІД ДО ГОСТИННОСТІ У КАМ’ЯНЦІ-ПОДІЛЬСЬКОМУ
Ні для кого з кам’янчан не є таємницею, що більше як рік тому всім відомий Amadeus Club**** змінив вивіску. Тепер на старовинній будівлі у самому центрі Старого міста написане загадкове слово «Reikartz» і красується вигадливий герб, а в місті видно рекламні щити з яскравим малюнком і не менш яскравими пропозиціями «Банкети в Reikartz від 150 грн за гостя!». Простий пошук у мережі дає відповідь на запитання: Reikartz Hotel Group – на сьогодні найбільша мережа готелів і ресторанів в Україні, яка називає себе також найгостиннішою. Чи змінилося щось у самому готельноресторанному комплексі на Старобульварній, чи це черговий рекламний хід?
Андрій Дема, операційний директор Національної мережі готелів Reikartz Hotel Group:
«Наші гості знають, що в будьякому місті нашої країни, де є готель Reikartz, їх зустрінуть так, як зустрічають добрих друзів».
Мережа Reikartz на сьогодні включає 26 готелів європейського рівня 3–4 зірки у 20 містах і регіонах України – це зручні, доступні за цінами готелі для бізнесмандрівників і туристів, а також курорти для родинного відпочинку в таких мальовничих місцях нашої країни, як Закарпаття, Крим, Черкаська область.
Чому ми вважаємо нашу мережу особливою? За ті 5 років, що ми розвиваємо в Україні Національну мережу готелів, нам вдалося у всіх наших готелях упровадити європейські стандарти обслуговування. У будьякому готелі мережі Reikartz ви зустрінете сервіс, який звикли отримувати за кордоном. Але й це не головне. Найголовніше, на чому ми робимо акцент, – щира гостинність. Наші гості знають, що в будьякому місті нашої країни, де є готель Reikartz, їх зустрінуть так, як зустрічають добрих друзів. Гостинність стала візитною карткою Reikartz, саме це вирізняє нас, саме це особливо цінують наші гості по всій країні.
Готель «Reikartz Кам’янецьПодільський» посів належне місце серед інших готелів мережі по всій країні. З моменту вступу до мережі в готелі побувало понад 5000 гостей як бізнесмандрівників, так і туристів, які приїжджають до романтичного Кам’янцяПодільського, щоб побачити Стару фортецю. Особливо ми радіємо з того, що все частіше компанії з інших міст вибирають саме Кам’янецьПодільський для проведення ділових заходів – тренінгів і конференцій!
Що зроблено за 1,5 року з моменту зміни вивіски на фасаді готелю «Reikartz Кам’янецьПодільський»? Перше, з чого ми почали, – упровадження стандартів європейського сервісу в роботі всіх служб готелю: від покоївок до офіціантів. Наші гості звикли до певного рівня сервісу, і в готелі в Кам’янціПодільському їх тепер очікує те саме, що й в готелі в Києві або, скажімо, Дніпропетровську. Найменша скарга або коментар гостей одразу ж доходить до керівництва компанії найвищого рівня – у кожному номері готелю, а також на сайті є прямий телефон та email адреса директора з гостинності Reikartz. Погодьтеся, це приємний момент, коли в готелі або ресторані ви – Найбажаніший і Найважливіший Гість!
Далі ми зосередили зусилля на ресторані та кав’ярні: повністю обновили меню, значно зменшили ціни – банкет у чудових підвалах ХVІІ сторіччя тепер цілком «по кишені» й мешканцям міста. Саме так і має бути.
Нам довелося замінити значну частину персоналу готелю – з нами по дорозі тільки тим співробітникам, які поділяють наші цінності: Чесність, Ініціативність, Командна робота.
Тепер у «Reikartz Кам’янецьПодільський» чудова, згуртована команда і повірте, вони творять дива! Ми запрошуємо на роботу всіх, кого цікавить сфера гостинності! Ось і зараз, наприклад, проходить активний набір офіціантів…
Ольга Єлькіна, керуючий готельноресторанним комплексом «Reikartz Кам’янецьПодільський»:
«Я пишаюся нашим новим проектом – ми не просто готель і ресторан, з початку літа у нас працює повноцінний Інформаційнотуристичний центр!»
Наша команда весь час прагне вигадати щось новеньке для гостей. Для корпоративних клієнтів, які проводять у нас конференції, ми розробили незвичайні розважальні програми. Адже наші гості не тільки попрацювати до Кам’янцяПодільського приїжджають, їх цікавить також і саме місто, його історія особливу популярність мають квесттури і заходи у фортеці! Друга за популярністю програма тематичні вечірки у наших підвалах XVIІ сторіччя з дискотекою: вечірка в стилі «Чикаго 30х років ХХ ст.» і «У гостях у Дракули».
Значна кількість гостей приїздить до Кам’янцяПодільського та відзначає унікальність міста. Ми думали, як ще допомогти гостям готелю та й усім гостям міста почуватися ще більш комфортно в незнайомому місті. І ось, у квітні 2013 року відкрив двері Інформаційнотуристичний центр, через який пройшли вже тисячі туристів! Готель розташований у самому серці Старого міста, і його вивіска привертає увагу – а ми раді зустріти гостей, допомогти корисною інформацією та пригостити філіжанкою подільської кави!
В Інформаційнотуристичному центрі завжди безкоштовно для всіх гостей міста:
інформаційні матеріали;
інформація про готелі/ресторани/визначні пам’ятки/майбутні заходи;
екскурсія по середньовічних підвалах готелю «Reikartz Кам’янецьПодільський»;
виставка фотознімків або картин місцевих художників;
безкоштовні послуги WiFi.
По суті, інформаційний центр це швидка допомога для туриста.
I наостанок головний сюрприз – ми раді представити наш новий портал www.gokamenets.com.
На сьогодні це найактуальніший ресурсдовідник про місто: готелі, ресторани, банкомати, транспорт, визначні пам’ятки! Щодня ми оновлюємо сайт і викладаємо корисну для туриста інформацію – від фестивалів до акцій!
Хочу підтвердити слова операційного директора Андрія Деми, що Reikartz – це високий рівень
європейського сервісу за доступною ціною. Спасалон, підземелля XVII сторіччя, ресторан і цілодобова кав’ярня «Подільська кава» завжди відкриті для кам’янчан.
Ми раді вас вітати в готелі «Reikartz Кам’янецьПодільський»!
I наостанок головний сюрприз – ми раді представити наш новий портал www.gokamenets.com.
Забавні історії про туристів
1. Гості з Молдови, по телефону:
Скільки можна привезти із собою вина з Молдови, щоб його не конфіскували на кордоні?!
2. Гості з Кореї:
Можна ми з Вами сфотографуємося, щоб показати вдома, як виглядають українці?
3. Про гостей із Франції:
Більшість французів категорично не хочуть розмовляти англійською, навіть якщо знають цю мову. Так вони демонструють своє ставлення до англійської мови та популяризують рідну французьку.
4. Гості з Європи:
Що таке маршрутка, й чому люди там їздять стоячи?!
5. Гості із Західної України:
Ваші дороги дуже жахливі, але кращі, ніж в Росії…