Субота, 27 Квітня 2024 р.

КРУТІ ВІРАЖІ ДОВЖОЦЬКИХ МАРШРУТОК

­ Круті віражі довжоцьких маршрутокСпочатку ми думали, що потрапили в рай, але вже за два дні той рай закінчився, ­ обурено заявив мешканець Довжка Микола Танчук, котрий зателефонував до редакції. ­ Два дні маршрутки курсували за новим графіком, але з минулого четверга «одиничкам» наказали змінити рух, і тепер на зупинку «Кінопрокат» маршрутки прямують, обминаючи величезний масив довжоцьких провулків.

Внаслідок реформи руху громадського транспорту (див. «ПОДОЛЯНИН» від 15 березня), частина його мешканців залишилась не тільки без своєї «вісімки», але врешті й без обіцяної реформаторами «одинички».

«Тільки 26 і 27 березня жителі с.Довжок відчули причетність до цивілізації, тому що «одиничка» почала заїжджати до зупинки біля магазину «Валентина» і забирати жителів с.Довжок кожні 5 хвилин, тому ті, кому вдалося цим скористатись, відчули себе людьми. Проте вже 28 березня в другій половині дня маршруту №1 змінили напрямок. Причина полягає в тому, що декілька водіїв маршруту №42, діяльність яких «кришують» певні корумповані структури, заборонили водіям «одинички» заїжджати на зупинку біля магазину «Валентина». Таким чином, через прим­хи і ненаситність кількох чоловік декілька тисяч жителів с.Довжок стали заручниками маршруток №42, що рухаються з

інтервалом в 1 годину, а вартість проїзду в них складає 3 грн. (тоді як він навряд чи дов­ший, ніж маршрут «першого», де проїзд кош­тує 2 грн.). Тепер, коли відмінили «восьмий» маршрут і заборонили водіям «першого» маршруту довозити жителів с.Довжок до міста, багато хто не встигне вчасно доїхати до роботи, школи чи в лікарню. Хоча раніше водії маршруту №42 якось таки могли спів­працювати з водіями «восьмого» маршруту. Чому ж тепер їхні примхи беруть гору над здоровим глуздом?» ­ йдеться в адресованому нам листі від мешканців с.Довжок, під яким підписалися 62 особи.

Такого шквалу народного обурення, здається, ще не викликала жодна з реформ міськради. Адже мешканці с.Довжок, які опинилися в епіцентрі транспортного експерименту, жодного дня не припиняли телефонувати нам зі скаргами на маршрутників. 

– Чому, перш ніж запроваджувати реформи та експериментувати з людьми, ніхто навіть не спромігся запитати нашої думки? – риторично запитує ще один мешканець Довжка Віктор Мільков. – Здається, що все зрештою роблять не для народу, а проти нього. Раніше на «восьмому» маршруті було 11 автомобілів, тепер нам залишили лише 4 маршрутки «42-го». Обіцяли покращення, та в результаті ми змушені їздити на тих самих старих «бляшанках», які вщент забивають пасажирами ще на кін¬цевій зупинці. 

Ми спробували з’ясувати чому відрізок маршруту транспортники вирішили залишити поза увагою «одинички». 

– Фактично своїми маршрутками ми втрутились на чужу територію, – пояснює заступник начальника управління доріг та інфраструктури

де¬партаменту ЖПДІ Сергій ДЕРГУНОВ, – тому через два дні курсування «одинички» Підзамчем ми були змушені змінити його маршрут. Відповідне звернення до нас надійшло із райдержадміністрації, яка відреагувала на скарги водіїв 42-го довжоцького маршруту. 

Своє рішення районна влада приймала терміново, порадившись із перевізниками.

– У вівторок ми прийняли рішення, що в плані експерименту з 3 квітня на 42-му маршруті буде збільшено кількість автобусів ще на дві одиниці, – зазначила перший заступник голови РДА Ніна ФАБІЯНСЬКА. – Інтервал їхнього руху скоротять з 10 до 7 хвилин, а час роботи продовжать до 20.30. Тепер спостерігатимемо за результатом, якщо наш експеримент себе виправдає – будемо його узаконювати.

Та незрозумілим залишається таке: чому, вагаючись між вибором маршрутів, влада підсилювати вирішила таки 42-й за 3 грн., проігнорувавши натомість зручні довжоцькі перспективи «одинички», проїзд у якій коштує лише 2?

Яна ІЛЬЧИШЕНА.