Вівторок, 07 Грудня 2021 р.

І ТЕЛЕФОНОМ, І ЛИСТОМ, І ВАЙБЕРОМ

«Прочитавши статтю в «Подолянині» від 9 лютого «Не буде показників – не буде субсидії», в мене виникло декілька запитань, – пише нам читачка Тетяна Олегівна. – Я подаю покази щомісяця, коли сплачую обов’язкову плату. Чи потрібно мені ще раз вказувати ці дані? Якщо так, то яким способом, за якими номерами телефону? Чи стосується це нововведення інших підприємств-надавачів послуг? І ще одне: недавно контролер із ПАТ «Хмельницькгаз» повідомила, що необхідно кожного місяця скидати їй на вайбер фото із показами лічильника».

Усі ці запитання ми переадресували згаданим підприємствам, які надають послуги.

КП «МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ».

У прес-службі пояснили, що для контролю вистачає щомісячних показів при оплаті за спожиті куби. Якщо сплата проводиться до 28 числа в абонентських пунктах, то показники одразу ж заносяться на особовий рахунок абонента, тому додатково вказувати їх не потрібно.

Якщо ж оплата проводиться на пошті чи через банк, то радять проконтролювати, чи надійшли показники на офіційний сайт КП «Міськтепловоденергія» (mtve.kp.km.ua). Або ж за телефонами абонентського відділу: (03849) 5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57 (дзвінки за вказаними номерами приймаються: понеділок – п’ятниця, з 8.00 до 17.15, обід­ня перерва – з 12.00 до 13.00).

Враховуються також і зняті показники лічильників контролером.

ПАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ». Ситуацію щодо відміни субсидії через неподачу показників не беруться коментувати. Правда, нагадують споживачам: щоб сплачувати лише за спожитий природний газ, необхідно щомісяця фіксувати показання лічильника газу за станом на 1 число та передавати ПАТ «Хмельницькгаз» із 1 по 5 число.

Варіантів для цього безліч:

– смс-повідомлення на номер 7104. У повідомленні необхідно вказати номер рахунка та показання лічильника у форматі: 10 цифр особового рахунка, пробіл, до 5 цифр – показання лічильника;

– через Особистий кабінет на сайті 104.ua;

– зателефонувавши до Контакт-центру із 8 до 20.00 за номером: (0382) 742-104;

– надіславши повідомлення на електронну адресу (contact@km.104.ua) із зазначенням номера особового рахунка, показань лічильника, контактного номера телефону та адреси.

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, а дзвінки з мобільного – відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку споживачів.

Також у прес-службі ПАТ «Хмельницькгаз» нам повідомили, що надсилати покази на вайбер не обов’язково. Така передача даних розглядається лише як варіант для споживачів, які тривалий час не подають інформації з лічильника і не впускають до приміщення контролерів.