КОНТРОЛЕРАМ НЕ ПРИЗНАЧАЮТЬ ЧАСУ ЗУСТРІЧІ?
Днями до редакції звернувся кам’янецький пенсіонер із запитанням: «Чому в КП «Міськтепловоденергія» не говорять точної години приходу контролера, який має здійснити перевірку лічильника?» Мовляв, тим, хто працює, треба відпрошуватися із роботи, як мінімум, на півдня, та й тим, хто на заслуженому відпочинку, також незручно:
– Мне пообещали контролера с девяти до двух. Живу я один, могу выйти покушать или еще по каким-
либо своим делам, – каже чоловік. – Я же не хочу, чтобы человек пришел в мою пустую квартиру…
У прес-службі підприємства нам надали такий коментар:
– Вказуючи орієнтовний термін приїзду контролера, працівники Сервісного центру по роботі з приладами обліку КП «Міськтепловоденергія» враховують імовірні фактори, що можуть вплинути на оперативність виконання заявки. Адже досить часто трапляються ситуації, коли роботи затягуються на декілька годин у зв’язку із тим, що дістатися до лічильника буває досить складно. У приміщеннях, де розташовані лічильники, часто знаходяться меблі та побутова техніка, які унеможливлюють вільний доступ до приладу обліку. Трапляється, що лічильники взагалі замуровують у ніші, та, щоб дістатися до них, контролерам доводиться чекати, поки власники демонтують стінку, яка заважає доступу. Все це впливає на швидкість виконання робіт, а, відповідно, і на термін прибуття контролера за адресою наступного заявника.
Однак побажання споживачів адміністрація комунального підприємства вважає слушними. Вони обов’язково будуть враховані у подальшій роботі працівників Сервісного центру по роботі з приладами обліку.
Ольга МІРКОТАН.