ЗАКЛИКАЮТЬ НЕ НАКОПИЧУВАТИ БОРГІВ
Карантин вніс незручності в оплату комунальних. Адже абонентські пункти багатьох організацій, що надають комунальні послуги, на цей час призупинили діяльність. І хоча влада запевняє, що штрафних санкцій не буде в разі невчасної сплати, все ж борги накопичувати мало кому хочеться. Та й підприємствам важко вижити і якісно надавати послуги в умовах тотальної несплати. Якщо молодь ще раніше призвичаїлася сплачувати через банківські додатки чи з особистих кабінетів на сайтах комунальних служб, аби не стояти у чергах, то пенсіонерів щомісячний ритуал очікування своєї черги до заповітного віконечка регулярно повертав у молодість. Тому чимало наших читачів старшого віку запитують, де нині їм краще оплатити послуги.
Відповіді на їхні запитання ми переадресували спеціалістам.
– Накопичувати борги однозначно не варто, адже після карантину дуже важко їх буде подолати, – коментує ситуацію начальниця Кам’янець-Подільського центру обслуговування клієнтів – споживачів електроенергії міста і району Олена ГОМІЛКО. – Якщо під час карантину відключати абонентів ніхто не буде, то з 25 травня злісні неплатники будуть отримувати повідомлення про те, що можуть залишитися без послуги.
Доки наш центр обслуговування не працює у зв’язку з карантинними заходами, то, звісно, найбезпечніший спосіб оплатити наші послуги – з особистого кабінету споживача. Нагадаю, що наш кабінет дозволяє прикріпити декілька адрес. Тому діти можуть спокійно подавати показники і оплачувати послуги онлайн і за себе, і за батьків. Альтернативними також є банківські додатки, які підтягують дані споживача, і там також можна не лише оплатити, але й подати показники. На крайній випадок працюють поштові відділення, які є практично в кожному районі міста, а також у селах району. Ми працюємо із побутовими і юридичними споживачами дистанційно, у ЦОК завжди є чергові. Довідку про стан розрахунків можна отримати за номерами: 0979701600, 9-14-46.
За газ також можна розрахуватися онлайн, як і за електроенергію. В разі виникнення будь-яких питань, прессекретарка АТ «Хмельницькгаз» Леся АНДРЕЙКО радить телефонувати до контакт-центру (0670114104), де спеціалісти детально розкажуть про стан розрахунків, приймуть показники, допоможуть активізувати особистий кабінет споживача «104», аби мати цілодобовий доступ до рахунків і можливість їх оплатити. Центри обслуговування клієнтів працюють лише у дистанційному режимі.
Найдорожча контора для містян КП «Міськтепловоденергія» також на час карантину закрила абонентський пункт. На їхньому сайті розписані шляхи оплати послуг: у будь-якому відділенні пошти або банківських установ міста, через інтернет на сайті КП «Міськтепловоденергія», або ж у платіжних терміналах у банках чи торгових точках міста.
Заборгованість із квартплати перед управлінськими компаніями погано відобразиться на вивезенні сміття та прибиранні прибудинкових територій. Тому тут також закликають, попри карантин, вчасно розраховуватися, подекуди на під’їздах міста висять оголошення про це. Тому й не зупиняли роботи абонентських відділів, а ще приймають оплату через поштові відділення і банки.
Директор КП «Управлінська компанія «Добробут» Андрій ВІННІЧУК повідомив, що працівниці абонентського пункту його управлінської компанії на робочих місцях та у всеозброєнні: масках і рукавичках приймають комунальні платежі.
– Хоча ми закликаємо всіх, що в нинішніх умовах безпечніше таки сплачувати онлайн, – наголошує Андрій Петрович, – із розрахунків бачу, що наші клієнти найчастіше користуються додатком «Приват24».
Все ж, якщо онлайн-платежі – це зовсім не ваше, то, як варіант, можна скористатися послугами поштових відділень.
– Наші працівники на робочих місцях у штатному режимі, – розповідає керівниця Кам’янець-Подільського Центру поштового зв’язку №2 Оксана КОЛАЧОВА. – Усі забезпечені масками, рукавичками. Клієнтів закликаємо заходити у відділення виключно в масках, дотримуватися дистанції. Адже це допоможе уникнути поширення хвороби.