П'ятница, 29 Березня 2024 р.
10 Квітня 2020

ЗАКЛИКАЮТЬ НЕ НАКОПИЧУВАТИ БОРГІВ

Карантин вніс незручності в оплату комунальних. Адже абонентські пункти багатьох організацій, що надають комунальні послуги, на цей час призупинили діяльність. І хоча влада запевняє, що штрафних санкцій не буде в разі невчасної сплати, все ж борги накопичувати мало кому хочеться. Та й підприємствам важко вижити і якісно нада­вати послуги в умовах тотальної несплати. Якщо молодь ще раніше призвичаїлася сплачувати через банківські додатки чи з особистих кабінетів на сайтах комунальних служб, аби не стояти у чергах, то пенсіонерів щомісячний ритуал очікування своєї черги до заповітного віконечка регулярно повертав у молодість. Тому чимало наших читачів старшого віку запитують, де нині їм краще оплатити послуги.

Відповіді на їхні запитання ми переадресували спеціалістам.
– Накопичувати борги однозначно не варто, адже після карантину дуже важко їх буде подолати, – коментує ситуацію начальниця Ка­м’янець-Подільського центру об­слуговування клієнтів – споживачів електроенергії міста і району Олена ГОМІЛКО. – Якщо під час карантину відключати абонентів ніхто не буде, то з 25 травня злісні неплатники будуть отримувати повідомлення про те, що можуть залишитися без послуги.
Доки наш центр обслуговування не працює у зв’язку з карантинними заходами, то, звісно, найбезпечніший спосіб оплатити наші послуги – з особистого кабінету споживача. Нагадаю, що наш кабінет дозволяє при­кріпити декілька адрес. Тому діти можуть спокійно подавати показники і оплачувати послуги он­лайн і за себе, і за батьків. Альтернативними також є банківські додатки, які підтягують дані споживача, і там також можна не лише оплатити, але й подати показники. На крайній випадок працюють поштові відділення, які є практично в кожному районі міста, а також у селах району. Ми працюємо із побутовими і юридичними споживачами дистанційно, у ЦОК завжди є чергові. Довідку про стан розрахунків можна отримати за номерами: 0979701600, 9-14-46.
За газ також можна розрахуватися онлайн, як і за електро­енергію. В разі виникнення будь-яких питань, прессекретарка АТ «Хмельницькгаз» Леся АНДРЕЙКО радить телефонувати до контакт-центру (0670114104), де спеціалісти детально розкажуть про стан розрахунків, при­ймуть показники, допоможуть активізувати особистий кабінет споживача «104», аби мати цілодобовий доступ до рахунків і можливість їх оплатити. Цент­ри обслуговування клієнтів працюють лише у дистанційному режимі.
Найдорожча контора для містян КП «Міськтепловоденергія» також на час карантину закрила абонентський пункт. На їхньому сайті розписані шляхи оплати послуг: у будь-якому відділен­ні пошти або банківських уста­нов міста, через інтернет на сайті КП «Міськтепловоденергія», або ж у платіжних терміналах у банках чи торгових точках міста.
Заборгованість із квартплати перед управлінськими компа­ніями погано відобразиться на вивезенні сміття та прибиранні прибудинкових територій. Тому тут також закликають, попри карантин, вчасно розраховуватися, подекуди на під’їздах міста висять оголошення про це. Тому й не зупиняли роботи абонентських відділів, а ще приймають оплату через поштові відділення і банки.
Директор КП «Управлінська ком­панія «Добробут» Андрій ВІН­НІЧУК повідомив, що працівниці абонентського пункту його управ­лінської компанії на робочих місцях та у всеозброєнні: масках і ру­кавичках приймають комунальні платежі.
– Хоча ми закликаємо всіх, що в нинішніх умовах безпечніше таки сплачувати онлайн, – наголошує Андрій Петрович, – із розрахунків бачу, що наші клієнти найчастіше ко­ристуються додатком «Приват24».
Все ж, якщо онлайн-платежі – це зовсім не ваше, то, як варіант, можна скористатися послугами поштових відділень.
– Наші працівники на робочих місцях у штатному режимі, – розповідає керівниця Кам’янець-Подільського Центру поштового зв’язку №2 Оксана КОЛАЧОВА. – Усі забезпечені масками, рука­вичками. Клієнтів закликаємо за­ходити у відділення виключно в масках, дотримуватися дистанції. Адже це допоможе уникнути поширення хвороби.