Вівторок, 26 Травня 2020 р.
24 Квітня 2020

ЗА ДОСТАВКУ ГАЗУ МОЖНА СПЛАЧУВАТИ З ДОМУ

«Хмельницькгаз» дякує всім споживачам за своєчасну оплату послуг із доставки газу та звертається з великим проханням – своєчасно, до 20 числа щомісяця, оплачувати за надані послуги з доставки блакитного палива.

На початок квітня подоляни сплатили лише 62% вартості послуг доставки, тож борг склав 27 мільйонів гривень. Споживачі міста та району заборгували 5,8 млн грн. Тож через таке різке зниження оплат у «Хмель­ницьк­газі» критично не вистачає коштів для виконання всіх необхідних робіт із забезпечення безперебійної доставки газу.
Поки споживачі вдома, аварійно-диспетчерська служба «104», ремонтні бригади та інші експлуатаційні служби працюють цілодобово в надзвичайному режимі. Також дистанційно працює і Центр обслуговування клієнтів та контакт-центр за номерами: 067-01-14-104, (0382) 74-21-04.
– У нинішній складній ситуації ми докладаємо всіх зусиль, аби безперебійно доставляти газ, адже це – життєво необхідний ресурс, – зазначає керівник Кам’янець-Подільського відділення «Хмельницькгазу» Яків ГАРШТ. – Окрім того, ми ввели мораторій на відключення споживачів від газопостачання, за винятком випадків несанкціонованого втручання.

ЧОМУ ОБОВ’ЯЗКОВО НЕОБХІДНО РОЗ­РАХОВУВАТИСЯ ЗА НАДАНІ ПОСЛУГИ?

– Верховною Радою було ухвалено рішення про тимчасове скасування пені та штрафних санкцій за протермінування платежів, – продовжує Яків Йосипович. – Однак ніхто не відміняв оплати в повному обсязі наданих послуг навіть в умовах карантину. Тому «Хмельницькгаз» звертається з проханням оплачувати рахунки за доставку газу до 20 числа щомісяця, аби гарантувати безперебійну доставку газу до домівки кожного клієнта.

ЯК ЗАПЛАТИТИ ЗА ДОСТАВКУ ГАЗУ З ДО­МУ ЗА ДОПОМОГОЮ СЕРВІСІВ 104.UA ?

• через Особистий кабінет на сайті 104.ua;
• через чат-бот «7104ua» у Viber чи Telegram;
• через мобільний додаток 104Mobile для Android;
• через мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone.
Увага! Зареєструвати миттєво Особистий кабінет на сайті 104.ua можна, подзвонивши до контакт-центру за номером 067-01-14-104 і повідомивши оператору номер особового рахунку, який зазначено у квитанції кожного клієнта, або адресу. Оператори самі зареєструють кабінет, а споживач у смс отримає логін та пароль до нього.
Також споживачі молодшого віку можуть допомогти старшим у користуванні та налаш­туванні даних онлайн-сервісів або самостійно обслуговувати їхні рахунки.

Пресслужба «Хмельницькгазу».