Субота, 27 Квітня 2024 р.
8 Травня 2020

ВІРУС МИНЕ, А ФОРТЕЦЯ ЗАЛИШИТЬСЯ

Попри все, у минулі вихідні Кам’янець-Подільський відкрив туристичний сезон. Зважаючи на пандемію коронавірусу, відкриття відбулося онлайн під гаслом «Кам’янець Digital». Як повідомили в мерії, у прямих ефірах на інтернет-ресурсах у заходах взяли участь близько 42 500 користувачів.

«Подолянин» уже писав про старт офіційного відкриття і в друкованій, і в елект­ронній версіях газети. Наразі, користую­чись даними, оприлюдненими в міськ­раді, коротко підсумуємо подію.
Напередодні старту турсезону презентовано сайт www.kamianets.travel, який акумулював у собі повну інформацію про туристичний потенціал міста. Додатковою підтримкою сайту стали акаунти «Kamianets travel» у соціальних мережах Facebook та Instagram, а також YouTube та Telegram-канали. Саме на цих ресурсах відбувалися заходи програми відкриття турсезону.
893 особи з 11 областей України та республіки Польщі стали глядачами та учасниками турфоруму «Діджиталізація туристичного сектору як інструмент розвитку в умовах кризи».
Відеопроєкт «Рекомендуємо екскурсовода» представив 11 унікальних онлайн-пропозицій від кваліфікованих гідів-ексурсоводів державного історичного музею-заповідника, НІАЗу «Кам’янець» та рекомендованих екскурсоводів.
16 півгодинних сюжетів «Марафону віртуальних екскурсій», підготовлених командами історичного музею-запо­відника та НІАЗу «Кам’янець», зібрали 38 396 переглядів.
У рамках проєкту «Унікальний сувенір» протягом трьох днів відомі кам’янецькі майстри разом із глядачами (а їх було 2 872) виготовляли сувеніри з глини, прикраси з ювелірної смоли, створювали різьблені свічки та вишивали оберіг.
Для найактивніших користувачів інтернету були проведені онлайн-розіграші сертифікатів на послуги активного відпочинку Giveaway, який провели зірки українського шоу-бізнесу: співачка ZOZULYA, репер Хас, шоумен Володимир Черняк та фронтмен гурту «Цвіт куль­баби» Василь Марущак.
1 травня близько 800 користувачів інтернету побачили зі сторінки Kamia­nets Travel у Facebook пряму відеотранс­ляцію включення нової підсвітки Старого замку. Модернізація освітлення передбачає відсутність кольорів (у нашому випадку – червоного), а допускає лише різні відтінки білого.
Комплекс Старого і Нового замків сам є цінною пам’яткою. І головне завдан­ня – показати об’єкт у всій красі, нічого не добавляючи від себе.
Підсвічуються також каньйон і вперше південний бік замку. Вартість проєкту (300 тис. грн) сплатив музей.
Турсезон-2020 відкрито віртуально, але кам’янчани щиро сподіваються побачити туристів реально. Здорових і щас­ливих, вільних від кайданів карантину.