Неділя, 27 Вересня 2020 р.
13 Серпня 2020

КОЖЕН СЬОМИЙ СПОЖИВАЧ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ МАЄ БОРГ ЗА ДОСТАВКУ ГАЗУ

Кошти, які споживачі сплачують за доставку (розподіл) газу, реалізуються на ремонт, підтримку та модернізацію газорозподільної системи Хмельницької області, що має протяжність близько 18 тис. км. Тож споживачі інвестують у власну безпеку та стабільну безперебійну доставку блакитного палива у домівки.

Однак загальна сума неплатежів клієнтів-побутових споживачів АТ «Хмельницькгаз» у серпні сягнула 19 млн грн! Кожен дев’ятий подолянин жодного разу з початку року не розрахувався за розподіл газу, кожен сьомий – затримує оплату на 2-3 місяці. Крім того, ще 47 млн грн не сплатили газорозподільній компанії за доставку газу інші категорії споживачів газу: теплопостачальні підприємства – 17,6 млн грн, бюджетні організації – 225 тис. грн, інші суб’єкти господарювання – близько 10 млн грн. За станом на 1 серпня 2020 р. клієнти АТ «Хмельницькгаз» залишили без оплати 12% рахунків за розподіл газу.
Ми дякуємо нашим споживачам, які навіть в складних для всіх умовах пандемії, щомісячно, до 20 числа, розраховуються за отримані послуги З доставки (розподілу) газу,зазначає комерційний директор АТ «Хмельницькгаз» Олександр Надольний. – Адже це кошти, передбачені державою на проведення ремонтів пошкоджених та застарілих газопроводів, закупівлю матеріалів для виконання інвестиційної програми, придбання та заміну газорегулювального обладнання, лічильників, функціонування екстреної служби «104», сплату податків та заробітної плати.
Нині, в літній період, підприємству необхідно максимально провести заплановані роботи та підготувати 18 тис. км газорозподільної системи області до навантаження взимку та цілодобової стабільної роботи.
Тож для зручності та безпеки клієнтів «Хмельницькгаз» запровадив чимало дистанційних сервісів, за допомогою яких можна у постійному доступі контролювати рахунок, вносити показання та роздруковувати рахунок чи квитанцію про оплату. Водночас, споживачі мають можливість обслуговувати навіть кілька рахунків – і таким чином допомагати стареньким батькам або літнім сусідам, аби вони нині уникали людних місць та берегли здоров’я. Найкраще це робити через особистий кабінет, мобільні додатки 104 Mobile, чат-боти у вайбері або телеграмі. Особистий кабінет також доступний отримувачам державної допомоги: пільговикам та субсидіантам.

Менеджери Центрів обслуговування клієнтів допоможуть за лічені хвилини створити особистий кабінет. Для цього потрібно зателефонувати до контакт-центру (067- 01-14-104) та вказати номер особового рахунку або адресу.

Пресслужба АТ «Хмельницькгаз».