КИПЛЯТЬ РОБОТА І НЕРВИ ВОДІЇВ
Початок ремонтних робіт на перехресті вулиць Князів Коріатовичів і Привокзальної (перед залізничним переїздом) добряче попсував нерви кам’янчанам, які цими днями годинами мусили стояти в заторах. Прикро, що благе діло робиться – ремонт, якого всі так чекали – але таку гарну новину підмочили певні недопрацювання. Апогеєм скарг став вівторок 3 листопада. Вибачення за незручності просив сам міський голова Михайло СІМАШКЕВИЧ.
– Насамперед перепрошуємо за ті незручності, які ви сьогодні відчули в зв’язку із перекриттям дороги в напрямку Мукші Китайгородської. Проблема банальна – людський фактор, одні служби не скомунікували з іншими… Тому пізно ввечері зібрав усіх на оперативну нараду, – на своїй сторінці у фейсбуку написав очільник міста.
Опісля на сайті міськради з’явилася інформація, що на вищезгаданому перехресті вулиць тривають підготовчі роботи, але проїзд вільний. За словами міського голови, із 7 листопада буде перекрито рух у напрямку Мукші Китайгородської (біля залізничного переїзду). Тому всі, хто їхатиме звідти в напрямку міста, мають рухатися через «Нову Будову». Ті, хто в протилежному напрямку (з боку міста), – дорогою біля залізничної колії повз «Леваду». Для покращення стану дороги грейдерують та підсипають щебенем.
Директор ПП ВКФ «Будмонтажсервіс», яке виконує будівельні роботи, Олександр ЗАЄЦЬ підтвердив, що рух доведеться перекривати.
– Це стратегічне перехрестя для нашого міста, подивіться, скільки машин ним курсує. Тому на помилки не маємо права. Робимо, дотримуючись усіх будівельних норм та стандартів, а вони поспіху не дозволяють. На щастя, погода дозволила максимально попрацювати на вул.Крип’якевича, що є ділянкою автодороги Н-03 «Житомир – Чернівці», там роботи завершені на 90%. Ми влаштували верхній завершальний шар асфальтобетонного покриття. Зробили демонтаж бруківки та бортового каменю. Влаштовано основу із щебенево-піщаної суміші з додаванням цементу, поверх якої вже вкладено два шари асфальтобетонного покриття. Протяжність ділянки, що капітально ремонтується, становить 1,3 км. Згідно з проєктом, влаштуємо п’ять зупинок маршрутного транспорту із заїзними «кишенями», пішохідні огорожі біля переходів та дорожню розмітку, – прокоментував Олександр Степанович.