Вівторок, 27 Жовтня 2020 р.
10 Лютого 2010

ОСОБЛИВОСТІ КРИЗОВИХ ФЕСТИВАЛІВ

10 лютого відбулося розширене за¬сі¬дання координаційної ради з питань туристично-екскурсійної діяль¬ності міста.

Як повідомила прес-служба міськ¬ради, крім обговорення плану роботи туристичної галузі, йшлося про чергову спробу організувати в місті асо¬ціа¬цію, котра б об’єднувала представ¬ників туристичної інфраструктури міс¬та, а саме готельєрів і рестора¬торів. Протягом останніх років декілька разів у пресі лунали заяви про створення цих асоціацій, називалися прізвища керівників, але чомусь спільну мову бізнесмени знаходили ненадовго.

А шкода. В першу чергу, шкода саме туристичний бізнес, адже разом легше вкладати кошти в популяри¬зацію та рекламу міста, в організацію фес¬ти¬валів, тобто робити все, щоб за¬охотити своїх «годувальників» – туристів.

До речі, за словами начальника міськуправління міжнародних зв’язків і туризму Віктора ТРАВІНСЬКОГО, минулого року під час проведення фес¬ти¬валів місто відвідало понад 100 тисяч туристів.

Фестивальна агенція «Ратуша» пред¬ставила приблизний кошторис п’яти найбільших фестивалів, що по¬тенційно можуть бути проведені. Щоб у місті гідно провести відкриття туристичного сезону, «Технопарк кам’яного періоду», День міста, «Аквадром» і «Терра-героїку», необхідно 1 млн. 897 тис.грн. Крім того, є значна заборгованість за по¬передні фести¬валі, тому «Ратуша» і досі не може сказати, які саме фести¬валі будуть проводитися 2010 року і чи буде щось проводитися взагалі.

Щоправда, в понеділок на прес-конференції для журналістів міський голова Анатолій НЕСТЕРУК не був таким песимістичним і повідомив, що без фестивалів місто не залишиться, але скільки їх буде і які саме з біль¬шою впевненістю можна буде сказати після затвердження бюджету.