Четвер, 21 Жовтня 2021 р.
25 Листопада 2011

«ОБГОРТКА» МУЗЕЮ ПОКИ ЩО ЗЕЛЕНА

23 листопада в Ратуші було представлено робочу версію логотипу історичного музею-заповідника.23 листопада в Ратуші було представлено робочу версію логотипу історичного музею-заповідника. Це є першим етапом розробки його брендбука, яким уже декілька місяців займаються працівники від­ді­лу маркетингової та екскурсійної діяльності музею. 

Брендбук – це певна впізнавана «обгортка», в яку «запаковується» будь-який продукт і будь-яка діяльність цього бренда. У даному випадку сам бренд музею належить ще створити. Навіщо це потрібно? За словами менеджера музею Віктора ГОДНОГО, це дасть можливість позиціонувати наш музей як цілісний продукт і вирізнятися на європейському музейному ринку.

До розробки логотипу було залучено професійних дизайнерів, проте жоден із близько трьох десятків варіантів музейників не влаштував, і, врешті-решт, вони розробили його самотужки. За основу взяли головний музейний об’єкт і символ нашого міста – Стару фортецю, а також 16-променеве сонце – герб Кам’янця. Із чотирьох кольорів, які, за результатами опитування, асоціюються з нашим містом (сірий, жовтий, зелений, блакитний) зупинилися на світло-зеленому як основному, а також сірому – для шрифтів і чорно-білого друку. 

Логотип після затвердження буде розміщуватися на всіх вивісках, документах, бланках, поштових конвертах музею, а також на сувенірній продукції, зокрема на одязі. 

Проте під час презентації логотипу в присутніх виникла до нього низка зауважень, тому було при­йнято рішення розмістити його в міських газетах і на сайтах для обговорення. 

Завідувач управління культури і туризму Ольга ЧОРНОБИЛЬ запропонувала оголосити конкурс на найкращий логотип музею. Якщо у Вас також виникнуть зауваження чи ідеї, можете розмістити їх на нашому сайті.