Вівторок, 23 Квітня 2024 р.
15 Червня 2012

ГАЗЕЛІ БЕЗ ГАЛЬМІВ

Широко проанонсований протягом останніх півроку конкурс на право пасажирських перевезень, що мав відбутися в липні цього року, переноситься на весну наступного року. 

Ретельно проаналізований громадою проект покращення пасажирських перевезень у місті поки загальмував, натомість переобладнані вантажні буси, некомфорт­ні ГАЗелі кататимуться місь­кими маршрутами без перешкод ще майже рік.

Чому міська влада так різко передумала позбавити себе нарікань пасажирів-кам’янчан, ми запитали в заступника місь­кого голови Сергія БАБІЯ:

– Згідно з вимогами Кабміну, щоб проводити відповідний конкурс, потрібно мати спеціально розроблену схему руху траспорту, – коментує Сергій Віталійович. – Схема передбачає оптимальні маршрути, графіки руху та чітку кількість автобусів на тому чи іншому маршруті. Це дуже серйозна річ, адже без продуманого плану на деяких маршрутах в автобус не сядеш, а десь утворюється скупчення автобусів. 

Попередній конкурс ми проводили, користуючись схемою, розробленою самотужки, спробували і цього разу. Але життя триває, вимоги стають жорсткішими, і схема руху повинна розроблятись професіоналами. Зокрема, ще за часів Радянського Союзу цим займалися цілі інс­титути. Можу навести приклад міста Львова: минулого року їм схему руху розробляла «Львівська політехніка», вартість проекту – 600 тисяч євро. Львів’яни залучили для цього кошти грантів, у нас таких можливостей немає, тому домовилися про спів­працю з він­ницькими колегами. Їм схему розробляв Вінницький технічний університет, його послугами скористається і Ка­м’янець. Готовий проект, що обійдеться в сто тисяч гривень, плануємо отримати напри­кінці року.  

Ця інформація підштовхнула журна­лістів детальніше ознайомитись із він­ницькими експериментами, але перше, на що ми натрапили в електронних ЗМІ, були не відгуки вдячних пасажирів, а… вибачення вінницького мера перед мешканцями міста за тимчасові незручності, які виникають  у зв’язку із запровадженням нової схеми руху транспорту. Будемо сподіватись, що наші керівники навчаться на чужих помилках, а не на своїх.